Venninnelunsj

10.25.2011

  Dekket bord med hvit lin:-) Duken er faktisk et dobbelt sengetøy fra H&M Home 
ligger på nesten hele tiden, når den er vasket legger jeg den våt på og den blir glatt 
og fin mens den tørker.

 Litt av julepynten fra by it passet jo fint som serviettring/pynt.
Jeg dampet en  hel kylling på morgenkvisten, serverte kyllingbryst på en
deilig salat med masse Salig blanding frø, de er et must i mine salater!

Til dessert var det SweetPaul sin smuldrepai, HELE ble spist opp av kun
2 pers dvs jeg spiste en halv etter gjesten var gått:-)
Oppskriften har jeg lagt ut her.
Fin tirsdag til deg!

15 kommentarer:

  1. Nydelig dekket bord Tonje. Julepynten passet helt perfekt som bordpynt. Veldig søte.♥

    Menyen høres ut som noe etter min smak også. Nam!

    Ha en fin dag!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Vakkert det du viser og menyen høres helt herlig ut! Ha en fortsatt super tirsdag :)

    SvarSlett
  3. Hørtes deilig ut alt sammen!
    Og for noen delikate bilder. Nydelig dekket bord.

    Ønsker deg en fin dag. Klem Vivian

    SvarSlett
  4. Lekkert, jeg har også brukt sengetøyet i lin til duk, det er jo helt genialt! Lin er liksom litt røffere enn en nystrøket damaskduk :) Hvordan lager du de derre "gips" dekorasjonene dine? Er det av gips eller?? (mulig du har fortalt det, men har ikke fått det helt med meg.. ) Ha en flott dag. klem c.

    SvarSlett
  5. For et lekkert bord!! Skulle gjerne vært gjest der :)

    Har du endret layouten på bloggen? Skikkelig fint iallefall :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  6. Så flott dekket bord!
    Liker de små hjerte- og medaljong pyntene;))

    Ha en finfin tirsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Nydelig bord og herlig blogg du har. Skulle ønske jeg kunne ta slike bilder som deg:) Har forstått at du har gått på foto kurs ut i fra bloggen din.

    Klem
    Liza

    SvarSlett
  8. Dååååån so lekkert pynta bord☺
    Hadde nesten ikkje turt sette meg der og ete i frykt for å rote det til hehe☺

    Ha ein fin dag☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  9. lekkert. Må si du er flink til å hilse gjestene dien velkommen:)

    det er super koselig å dekke opp, og med egen julepynt, blir det jo ekstra gøy:)

    SvarSlett
  10. Hei,
    har jeg fått takket deg for at du kom på bloggfrokost? Jeg var travel, men husker deg godt med den søte lille gutten:-) Nydelig blogg du har; håper vi kan holde kontakt frem til neste års messe, og at du har satt av dato. Det blir nok noe spennende for bloggerne neste gang og. Vent og se:-) Ha en fin dag i de fine omgivelsene dine!! Trude

    SvarSlett
  11. Nydelig pyntet bord og for en deilig meny! Tenker dere koste dere.

    SvarSlett
  12. Nydelig!
    Så lekkert du dekker på.. Stas med venninnelunsj.. :)

    Fikk lyst å gå hjem og stelle i stand noe slikt selv, må bare ha litt tid til overs først, for her går det virkelig i ett om dagene - skole, skole, skole.

    Ønsker deg en fin kveld
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. For eit nydeleg bord! Og eg fekk akutt lyst på smulepai! ;)

    God torsdag til deg!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger