Dåp

11.10.2011

Da er det ikke lenge til dåpsdagen, ting begynner å falle på plass. Dåpskjolen
i alle fall:-) Høyre bilde viser underkjolen, på den har jeg brodert på
navn, fødsels og dåpsdato på alle som har brukt kjolen, 
som flinkeste tante Guro har laget.
Den er laget i silke og Emilie brukte den også da hun ble døpt. Blå/hvite knapper 
med søte små kaniner på!

 Jeg måtte bla meg litt tilbake, og da fant jeg jo denne skatten som 
ble døpt for 2 år siden:-)

Tusen tusen takk forat dere tok dere tid til å svare på innlegget under, 
jeg har virkelig kost meg med kjekk lesing! Jeg setter stor pris
på hver eneste en av dere!

7 kommentarer:

  1. Så nydelig kjole og dåpsbarn :)
    Tenker det blir en ny, fin feiring du nå steller i stand til.
    Lykke til!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Nydelig liten snuppe... og lille F blir sikkert like søt den. jeg gjetter ¨på at vi får se flere bilder og detaljer fra dagen, og jeg gleder meg allerede:)


    klem

    SvarSlett
  3. Hei Tonje.

    Tusen takk for hyggelig kommentar, koselig at du likte bloggen og Marius genseren til pc/mac. De er helt nydelig og de fleste forelsker seg i dem. Jeg lager slike og selger. Send meg en mail dersom du er interessert og skriv gjerne mål på pc´n i første mail så kan jeg svare kjapt tilbake.

    Klæm Vibeke

    SvarSlett
  4. Glemte å si at jeg har en del liggende klar til toving ;-)
    Kanskje har jeg din størrelse. Og så er det så utrolig flotte julegaver ;-)

    Klæm igjen!

    SvarSlett
  5. Nydelig dåpskjole, og utrolig artig med broderiene av alle som har brukt den!

    Herlige bilder av skjønn liten jente!

    Fin dag ønskes deg!
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Å så artig me snart dåpsdag ;)
    Regne me dagen blir perfekt og glede meg te å se bilda fra pynting og alt ;)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger