God søndag

11.20.2011

 Med litt nytt i stuen og et tips! Et slikt tre som jeg ikke husker, hva heter brukte
jeg som juletre for 2 år siden og så døde det rett etter det... De trives dårlig inne
men om det ikke er for kaldt ute og du gir det litt tid i boden på vei inn
og sprayer det litt med vann kan det stå inne en dag feks.... Fint å pynte med
utenfor også dette treet..
Disse koster 1200 kr hos trend butikker og kr 699 hos Plantasjen.. Det var mitt tips:-)
.
Engel og julekule fra serien Snøstorm fra by it. Der har vi lotteri nå så det er
bare å trekke noen lodder:-)
 Sopp fra Tine K om jeg ikke husker feil, busk med ordet glede på.

 Lykter fra Tine K 

God søndag!


14 kommentarer:

  1. Stilig tre...lyktene er jo bare herlige!

    Ha en fin søndag!
    klem

    SvarSlett
  2. Hei
    Nå er ikke jeg en ekspert men det kan se ut som et lerketre og de mister barnåler om høsten, men kommer seg igjen.
    Flotte lykter
    God søndag
    Liza

    SvarSlett
  3. @Liza: Jeg har selv opplevd at det dør ganske raskt inne, og det jeg har skrevet var det en gartner som fortalte meg i dag:-)

    God søndag til deg også!

    SvarSlett
  4. Hæ? Er det tull? 1200 kr for et tre som står i en dag? En humorkampanje i blogglandia jeg ikke har fått med meg eller?

    Ha en fin dag =)

    SvarSlett
  5. Fint tre!
    Og fiiin pynt på treet ♥
    Jeg bare elsker lyktene på veggen;)

    Ha en fin søndag!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei Tonje. Så fint tre (er det cedertre eller lerke du har, hvis det er lerke så mister de jo nålene om vinteren)med den fineste julepynten! Dere er så flinke, lykke til med by it!! Og ja, soppen er Tine K. Klem Benedicte

    SvarSlett
  7. Kjempefint! :)
    Kan jeg spørre hvor sommerfugl bildet er fra?

    klem June

    SvarSlett
  8. så fint!
    jeg ahr kjøpt juletre idag! litt mer miniutgave enn ditt:)

    lyktene var kjempefine på veggen:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  9. Dette treet vet jeg alt om. Det heter sedertre og er så lekkert som bare det. Jeg hadde et selv for et par år siden, og jeg ga en tusenlapp for det. Og ja, det døde.... Himmel så skuffet jeg var siden jeg følte jeg hadde betalt en formue for det. Dersom plantasjen tar det inn, så faller vel prisene drastisk etterhvert. Håper det. De er så fine de trærne og jeg har lyst på ett til.

    SvarSlett
  10. Å så fine bilder du deler.. (føler jeg gjentar meg en del her inne, men tar du nydelige bilder, så gjør du det!) :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  11. Nydelig tre! Fineste treet jeg vet om, men bare så synd at det ikke overlever så lenge. Den soppen fra Tine K må jeg bare ha!!! Superfin!!! Håper jeg finner den.

    Ønsker deg en fin ny uke!

    Klem Lene

    SvarSlett
  12. Kjøpte et slikt sedertre på Bilka i Danmark til kun kr.299,- <3Det har forøvrig fått plass på utsiden av huset....;) Takk for en nydelig og inspirerende blogg.

    SvarSlett
  13. Elsker de træer, men de holder bedst ude!
    Men det må man jo bare tage med:-)

    SvarSlett
  14. Utrolig fint tre, dumt det står så dårlig inne da.

    god lørdaskveld!
    klem Mari

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger