Hvem er du?

11.08.2011

Da jeg begynte blogge for noen år siden hadde jeg aldri drømt om at jeg skulle møte så mange
fantastiske mennesker, få så mange nye venner og bekjente. Gjennom bloggen 
har jeg faktisk møtt nye venner som jeg føler jeg har kjent hele livet,
og også fått tilbake gamle venner. Jeg er så takknemlig
for alle fine kommentarer og mailer. 
 Tenker mye på at alle jeg ikke får svart og kommentert tilbake til men hverdagen er så travel..
Drakten på bilde fra Ugly Childrens Clothing har lillebror fått av min gode "brev-venninne"
Agnete. Hun har ikke blogg men vi har truffet hverandre gjennom min 
blogg og skrevet masse mailer.. Hver dag tenker jeg på og er takknemlig 
for alle fine mennesker jeg har truffet her inne.Når jeg poster
innlegg har jeg nå ca 1000 lesere dagen og jeg
lurer sånn på hvem dere er....

Om du vil legge igjen noen ord å fortelle meg det setter jeg stor pris på det;)
Har du ikke blogg kan du svare som anonym..
Jeg er spent på om dere vil fortelle;-) 
(ikke noe særlig forveten jeg altså;)

Igjen tusen takk Agnete og lykke til med innspurten tenker på deg!!

KLEM.

edit: by it bloggen er snart oppe å går, og jeg skal prøve å få lagt ut litt for salg der
før nettbutikken er oppe..Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger.
Kjekt at dere liker dem:-) 


52 kommentarer:

  1. Hei,
    jeg kom over bloggen din via KjerstisLykke (i høyre margen). Fant masse inspirasjon hos degnår det gjelder både interiør, barn og foto, og titter derfor inom når du oppdaterer. Jeg er ei jente/dame på 28, har to små piker og en kjekk mann. Vi bygger for tiden hus, og hos deg og mange av dine blogg- venner finner jeg inspirasjon :)
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
  2. Hei!
    Jeg snublet over bloggen din hos kjerstiLykke. Finner så mye inspirasjon her inn og er evig taknemlig for at du blogger! blir helt fasinert over hvor flink du er til å ta bildr og ikke minst den vakre stilen du har i huset ditt!
    Selv er jeg ei jente på 23 år som har ei lita jente på 11 uker og en fantastisk sammboer! Jeg befinner meg på østlandet, nærmere bestemt i vika på toten(der av navnet totenvika;-)) i et sjarmerende lite(passe-stort) hvitt hus. Jeg håper du fortsetter å blogge lenge til! Gleder meg til å følge med på julepyntingen hos deg nå fremover! Tusen takk for at du blogger og tar deg tid til dette!!
    Klem Kristine.

    SvarSlett
  3. Så kjekt Heidi! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar!! Og så fint at jeg inspirerer:-)!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så koselig Kristine...Takk for fine ord:-) Så det er gjennom Kjersti dere finner meg altså... Vel det er hun som spleiset meg og fine Agnete som jeg skriver om i dag også:-)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Jeg er en tobarnsmor i Oslo-området, som startet å blogge i sommer. Vi bor i en nybygget tomannsbolig fra 2007 som vi stadig driver og innreder. Festet meg ved bloggen din fordi det du viser er helt etter min smak, både av interiør, barneklær etc :) Du har en fabelaktig, estetisk sans! Fant deg på NIB. Er forresten utflyttet bergenser og trådte noen av mine barnesko i den kommunen som jeg tror du bor i nå, uten jeg at visste hvem du var da. Kjenner meg ellers igjen i det med travel hverdag og at man ikke rekker over alt man vil. Med to små på snart 2 år og snart 6 år skulle døgnet mitt gjerne hatt flere timer! Men bloggingen gir meg også energi og inspirasjon :) Gleder meg til å se det du legger ut for salg! Ha en fortsatt strålende tirsdag :) Klem

    SvarSlett
  6. Hei Tonje!
    Jeg følgte bloggen din også før jeg fikk egen blogg.
    Du tar så nydelige bilder.
    Fremstiller det på en så delikat måte.
    Skriver lett lest og har en blogg jeg bare MÅ innom når det er nye innlegg.
    Gleder meg til å følge deg videre.
    Skal nok få lagt igjen noen spor etter meg i fremtiden også ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Jeg er Sara, 26 år fra Trondheim. Jobber med sosiale medier for Kremmerhuset, men interiør(blogg)interessen har vart lenge. Jeg har funnet frem til en rekke favoritter - du er definitivt en av dem. Når jeg leser bloggen din får det meg til å GLEDE meg til livet som kommer med barn, hus/leilighetsprosjekter og herlig interiør. Takk for at du deler med oss <3

    SvarSlett
  9. Hei!
    Jeg er 29 og bor i Oslo, mamma til en herlig liten gutt på to og til våren blir vi en liten familie på fire : )
    Mannen og jeg har stort sett ett eller annet interiørrelatert prosjekt på gang hjemme, og jeg finner så utrolig mye fin inspirasjon i bloggverdenen.
    Bloggen din fant jeg via NIB, og jeg blir helt lamslått av de fine fotografiene du tar - wow, så flotte de er!
    Alltid inspirerende detaljer, foto og tekst, du er helt klart en av mine favoritter : )
    Ikke ha dårlig samvittighet for alt du ikke rekker over, sånn er det jo bare.. Døgnet skulle rett og slett hatt flere timer ; )

    Ha en herlig tirsdag Tonje,
    klem fra Elisabeth : )

    SvarSlett
  10. Jeg er en jente på 25 år med stor interiør interesse!
    Jeg og samboeren ble foreldre til en nydelig prinsesse nå i juli og det må være det beste på jord! Jeg nyter virkelig dagene som mamma i mammapermisjon.Vi har også tre hunder vi bruker mye av tiden på.
    Familieliv er vel det som står høyest:)

    Jeg leser hvert eneste innlegg av bloggen din og nyter atmosfæren her inne. Du har en nydelig blogg som inspirerer meg!
    Fantastiske bilder og nydelig tekst gjør bloggen din vakker!

    Ønsker deg en riktig fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  11. Hei Tonje:)
    Du har en koselig blogg:)
    Nydelige bilder, god tekst og masse, masse inspirasjon:)

    Hele bloggen din er bare delikat og jeg gleder meg til å ta turen innom!!

    Selv er jeg ny her i blogglandia, men jeg koser meg masse sammen med dere:)

    Klem Mari:)

    SvarSlett
  12. Hei, Tonje! Det er ikke så ofte jeg kommenterer her inne hos deg, men du ligger på favorittlisten min, og jeg gleder meg hver gang jeg ser det har kommet et nytt innlegg hos deg.
    For ett år siden hadde jeg ledd av meg selv om jeg sa jeg skulle blogge - men nå har jeg blitt hekta. Både av å lese gjennom blogglisten og å blogge selv. SÅ mye inspirasjon finner man ikke andre plasser :-)

    Ha en fin dag videre

    Klem Veronica

    SvarSlett
  13. Så morsomt! Jeg er jo en av de gamle interiørbloggerne...når jeg ble medlem på NIB var jeg under nr. 200 ihverfall....lenge siden det nå. Jeg følger sporadisk mange bloggere inklusive deg. Jeg eier og driver sammen med min mann, en antikk og interiørbutikk som vi har hatt i 16 år. Lang fartstid i bransjen ja....

    Ellers bor vi på et småbruk, har to jenter på 9 og 12, som til min store fortvilelse hater blonder og engler......

    Vi har også jobber ved siden av butikken og jeg er utdannet hjelpepleier og jobber ved en akuttavdeling i psykiatrien. Jeg har også denne høsten kastet meg ut i skoleverden og har begynt videreutdanning i psykiatri. Neste steg er rus og familieterapi....spennende tider i møte.

    Håper på litt bloggtid og pynting før jul ihvertfall!!

    SvarSlett
  14. Hei, Tonje
    Jeg er Tonje, dagdrømmeren, 36 år og mamma til to søte små (som etterhvert har blitt ganske så store, fem og syv år).
    Jeg liker bloggen din så godt og er stadig innom for å lese. Ikke alltid jeg er like flink å legge igjen ord, men du inspirerer alltid! Tusen takk for flott blogg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Hei, jeg er mamma til to, en liten og en stor. I overkant glad i interiør og liker å ta bilder.Bor i et hus fra slutten av 70 tallet, og har stadig noen prosjekter på gang, både ute og inne. Synes det er fint å kikke innom for inspirasjon til eget hus. Ha en flott uke.
    Emma

    SvarSlett
  16. Hi there...I'm a USA reader. I live in California on the coast. I adore your blog and read it on google reader.
    xo Jana

    SvarSlett
  17. Fine du♥

    Veldig koselig at du har funnet tonen med en av mine aller beste venninner:)
    Håper jeg får dratt henne med over fjellene etterhvert;)

    Meg vet du jo det meste om, hihi;)

    KLEM

    SvarSlett
  18. Meg kjenner du jo, Tonje, så jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive her - men jeg vil så gjerne at du skal få en tilbakemelding fra meg også.

    Med mine 54 år føler jeg meg ung,  men er vel gammel i denne sammenhengen. De fleste her er muligens småbarnsmødre i nytt hus osv., og i en helt annen fase av livet. Men jeg opplever at ihvertfall, interesse for interiør og kreativitet, ikke er noe som "går over". Forøvrig har jo jeg også nettopp kjøpt nytt gammelt hus, og planlegger og stjeler idéer som en ravn. ;-)

    Grunnen til at jeg begynte å lese bloggen din, var at jeg fant den via navnet ditt. Som du vet bodde jeg tidvis i Bergen da dere tvillingene var + / - skolealder, og jeg var såå betatt av dere. Det å finne igjen en voksen utgave av deg her, var utrolig morsomt.

    På et eller annet tidspunkt har imidlertid tingene snudd seg, og det er den du er NÅ som fascinerer meg. Jeg elsker stilen din, kreativiteten din - alt det vakre du skaper rundt deg, og alle de morsomme løsningene. Og jeg vet at din blogg hadde vært en av mine absolutte favoritter om jeg ikke hadde ant hvem du var.

    I tillegg til din evne til å gjøre det vakkert (med din helt egne signatur) rundt deg, skinner det så godt gjennom hvor vakker du er inni deg. Jeg føler meg "blessed" som har muligheten til å følge deg og dine på bloggen din.
    Og i tillegg er det jo morsomt at jeg kjente deg i "gamle dager".

    Varm klem fra Bodil.

    SvarSlett
  19. Hei!
    Jeg titter innom her jevnt og trutt. Fantastiske bilder, fine ord og interiør helt i min stil. En flott blogg som inspirerer og gleder! Jeg har selv nettopp begynt å blogge. For tiden med glimt fra livet vårt i NY. Satser på å blogge mer om interiør og hjemmeprosjekter når vi flytter hjem igjen. Tror vi bor i samme 'bygd'.
    Hilsen Birte

    SvarSlett
  20. Fant deg for bare et par måneder siden, sikkert i noens bloggroll eller noe:)

    Falt pladask for bildene dine.Og la spesielt merke til øynene til lillegutten din. (Litt opphengt i brune øyne:)

    Selv er jeg en tobarnsmamma fra Stavanger som bruker blogging som et fristed der jeg kan bare vase og fjase så mye jeg vil.

    Kommenterer av prinsipp nesten kun hos dem som kommenterer hos meg, litt sånn gi og ta-opplegg. Liker ikke å bare gi og gi, og ikke få noe tilbake:)

    klem!

    SvarSlett
  21. Hei! Husker ikke helt hvor jeg fant bloggen din, men har hatt deg som en av mine favoritter en ganske lang stund. Du tar utrolig vakre bilder og så er det så kjekt å følge med på alt det fine du får til.

    Selv er jeg 5-barnsmamma, gift og ingen interiørblogger. Men jeg scrapper og blogger litt om det + litt om familien og andre hobbyer.

    Ikke så flink å kommentere, men leser og blir inspirert!
    Klem

    SvarSlett
  22. Hei!
    Jeg har vært følger (eller stalker? :) på bloggen din lenge. Blogget en periode selv da jeg (vi) bygde hus, men så dabbet det litt av da huset ble ferdig. Nå "nøyer" jeg meg med å lese andre sine blogger, og du er en av de jeg titter innom til titt og ofte. Blir inspirert av alle prosjektene dine, bildene dine og ellers det du presenterer på bloggen din.
    Jeg er 24 år, bor i et nybygd hus i Hedmark og jobber som sykepleier :)

    Mange varme hilsner fra Kaja

    SvarSlett
  23. Hei!!

    Tror jeg har lagt igjen en kommentar før, men ikke helt sikker. Jeg er 36 år, 3 barn - 1 eget og 2 bonus. Ved årskifte tok vi over familiegården til min mann. Har blogget i 2 år, for det meste om min store lidenskap - håndarbeid...men oppi flyttinga fant jeg ut at jeg ville ha en blogg til for å skrive om livet på flyttinga, livet på gården og interiør...

    Har fulgt bloggen din en stund og trodde jeg var følger..er det nå da. Synes du tar flotte bilder, og liker spesielt dine spennende strikkeprosjekter/ideer!!

    Tine

    SvarSlett
  24. Kære tonje.

    Jeg følger dig fra danmark.
    Nyder dine indlæg om småt og stort.... Dog er det ofte dine indlæg om de små store ting i hverdagen som jeg nyder.

    Jeg er 27 år, kæreste med en nordmand og sammen har vi elias på 2 som kæmper en kamp mod kræften.
    Til daglig arbejder jeg som læge.

    Måske er det fordi at jeg ofte står mellem liv og død at jeg nyder roen hos dig?

    Læser hvert eneste indlæg.

    Kh
    Kathrine

    SvarSlett
  25. So nydeleg prins, med dei finaste klær♥

    Eg er ein 2 barnsmor som begynte å blogge for 3 år sia.
    Usikker på kor eg fann din blogg, var kanskje vi Nib..☺
    Men DIGGA den verfall☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  26. Hei Tonje!
    Fant bloggen din då eg trålte nettet etter inspirasjon i forbindelse med husbygging. Då fann eg bilete av badet ditt, og då va eg solgt! Ser innom bloggen din titt og ofta! Har og fått gode svar på sprøsmål eg har hatt ang. interiør. Starta med blogging for nokre mnd sidan, kikk gjerne innom!
    Helsing Stine

    SvarSlett
  27. Hei Tonje <3

    Den inspirerende og nydelige bloggen Forever Love er jeg innom så ofte jeg kan :-) Du er så flink Tonje! jeg elsker bildene dine, og koser meg med hvert eneste innlegg! Helt sant :-)
    Håper du fortsetter i mange år til!

    Klem fra Anette

    SvarSlett
  28. Fantastisk billeder!!!
    Flot blog du har :-)

    SvarSlett
  29. Tusen takk fo ren veldig fin hilsen inne hos meg, jeg setter virkelig veldig, veldig stor pris på din medfølelse og er så takknemmelig for det. Det betyr mye mer enn du kanskje tror, ord og hilsene rfra (nesten)het ukjente mennesker. Så tusen takk snille du!

    Nydelige veslegutten din. Så stor han er blitt siden jeg så han!!

    Nå skal jeg kikke på hva du skal selge!

    God klem fra meg!

    SvarSlett
  30. Jeg husker ikke hvordan jeg fant bloggen din, men jeg la meg til som følger med en gang ;) Syns du har mye fin inspirasjon :)

    SvarSlett
  31. Hei Tonje!
    Jeg er ofte innom deg og koser meg like mye hver gang:)
    Klem June

    SvarSlett
  32. Hei, vi har fulgt bloggen din lenge hver for oss og nå også sammen via Lykkebarn.no. Du har en utrolig fin og inspirerende blogg som man blir godt humør av å lese; i tillegg tar du SUPERfine bilder og setter ting sammen på en unik måte. Fortsett sånn; gleder oss masse til å følge deg videre!

    SvarSlett
  33. Hei på deg, Tonje. Eg har fulgt deg i litt over eit halvt år trur eg, og husker ikkje heilt kvar eg fant deg? Men elsker stilen din, bileta dine, og touch'en i bloggen. Og så er eg utrulig fasinert av keramikken din - den er så delikat og nydelig. Sjølv starta eg å blogga i sommar, eg er 37 år, gift og har to gutar på 8 og 12 år og me bur i Stavanger. Jobbar som koordinator i oljebransjen, og det er jo ikkje nett ein jobb som eg kan utvikla meg veldig kreativt i, sånn reint estetisk i alle fall ;) Blogging har difor blitt ein stad for inspirasjon og kos for meg :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  34. Fann bloggen din tidlegare i haust, og likte den svært godt. Veldig inspirerande og nydelege bilete. Og riktig nydelege ting du lagar.
    Eg er 29 år og mamma til tre jenter. Har eigen blogg men meir hobby og kvardagsliv, enn intereiørblogg, og berre når ein får tid, dagen har jo ikkje nok timar til alt.

    SvarSlett
  35. Hei!
    Jeg har fulgt bloggen din så lenge jeg kan huske og jeg liker den veldig godt! Flotte bilder og fantastisk kreativitet som inspirerer! Jeg er 34 år, bor på østlandet med mann, jente på 2 1/2 og gutt på 5.
    Foto er min stoooore hobby, og det er nok grunnen til at jeg liker bloggen din ekstra godt. :-) For vel et år siden laget jeg meg en fotoblogg hvor jeg mer eller mindre ujevnt legger ut bilder jeg tar av mine egne, venner og kjente. Jeg har mailet deg tidligere om forskjellige spm og alltid fått hyggelige svar, tusen takk! :-) Jeg følger deg selvfølgelig videre!

    klem fra Merete

    SvarSlett
  36. Hei Tonje,

    Dette er din gamle bardomsvennine Ann-Cathrin som skriver. Jeg jobber for tiden i Gaza (har vært borte fra Norge i over 6 år nå) og jeg er staidg inne og kikker på den flotte bloggen i håp om at du har et nytt innlegg. Jeg er ingen blogger selv, og følger ikke andre blogger, men bloggen din bringer meg liksom nærmere Norge og barndommen med sine flotte bilder og temaer. Fortid og nåtid flettes sammen over nett, og jeg blir så inspirert over hvor fantasifull du er! Men så var du jo alltid kreativ og flink med design og tekstil! Jeg er helt lamslått over å se hvor lik lille Ferdinand er på sin mamma. Og EJ er jo helt skjønn! Kos å sneak-peake på livet ditt på nettet. La oss forsøke å ta en kaffe når jeg reiser hjem til jul (ca 16-31 des.) hvis du er i Bergen da. Stor klem AC

    SvarSlett
  37. Hei. Har fulgt bloggen din i over et ár. Kom over den via en annen blogg, men ná husker jeg ikke hvilken... JEg er 33 ár og for tiden hjemme med to barn. Min datter er to ár og lillegutt ble fódt 30. juni sá de er veldig like i alder med dine. Bor i Spania, har bodd her i11 ár og synes det er fint og fólge med pá norske interiór-trender.

    SvarSlett
  38. Hei!

    Jeg husker ikke hvordan jeg kom inn på bloggen din, men synes den er superfin og inspirerende. Jeg blogger selv på www.lifestyleblogs.no/lillesverden og har en datter på 3 og en bonusdatter på 11. Lykke til med ny business!!

    SvarSlett
  39. Hei! Jeg er 26 år fra Bergen og bor med samboer og en jente på 1 år. Jeg kom tilfeldig over bloggen din for noen månder siden. Jeg syntes du har en så inspirerende blogg med nydelige bilder og god stemning så nå er jeg innom titt og ofte! Jeg bor i byn, men har allerede gitt bedskjed til samboer at vi må dra på biltur til Os når julepynten deres kommer i butikken der. Lurte også på om du tok fotoppdrag? Vil gjerne ta noen fine bilder av 1 åringen, men har ikke funnet en fotograf som har imponert meg nok enda.
    Hilsen fra Pia

    SvarSlett
  40. Jeg har fulgt deg bare noen måneder, men jeg liker det jeg ser. Og kommer til å følge med framover. Jeg har fått masse tips og idéer fra dine innlegg.
    Selv er jeg 26 år, bor i Rælingen, og har en datter på 5 år. Har akkurat begynt å blogge selv, og skriver om det som skjer i livet rundt meg.
    Gleder meg til å lese mer her inne!

    SvarSlett
  41. mamma
    lærar (heime i mammapermisjon)
    kone
    husbyggar
    og veldig interiørinteressert

    det er litt om meg :)

    når ein er midt i husbygging, OG er heime i mammapermisjon, kan det i periodar bli veldig mykje interør ;) men her skal ingenting bli overlatt til tilfeldighetene! ;)

    det er ikkje så lenge sidan eg oppdaga bloggen din, men bedre seint enn aldri :) syntes du har ein nydeleg stil, og verkleg sans for det vakre. håpar eg får kjøpt nokre av dei fine leirefigurane dine :)

    vår litle krabat har og den ulldrakten, aldeles nydleleg! :)

    -klem til deg

    SvarSlett
  42. Kjerring på 30 (kjerring som i gift) med to småtroll. Arbeidar som adjunkt på ungdomssteget. Elskar interiør og alt som er praktisk OG estetisk. Likar bloggen din. Likar å lese om småting i kvardagen. Likar å lese om korte, små setningar som ein kan kjenne seg igjenn i. Elskar bileta dine!

    Hanne (frå ytre søre Sunnmøre)

    SvarSlett
  43. Eg e ei jenta på 30, mamma til ei jente på 4 og en gutt på 2 1/2!
    Eg e fra Eventyr øya Senja, Troms Fylke (Norges nest største øy)!
    Jobbe med multifunksjonshemmede og stortrives me det ;)
    Har alltid hatt interesse før interiør og pynting ;)
    Bloggen blei virkelighet etter at ei venninne av meg "smitta" meg me blogglesing og skriving og eg liiiike meg veeeldig godt inni denna bloggverden ;)

    Bloggen din følger eg veldig godt med på ;)
    Du tar sinnsykt fiiiine bilda ;)

    SvarSlett
  44. Hei Tonje!
    Eg er ei dame på 33 år som søkte på noko på nettet, og havna heilt tilfeldig på bloggen din. Sidan då er eg innom den når eg har meg ei roleg stund framfor macen:-) Du har ein fin stil på interiøret ditt, som er lik min eigen. Du er og veldig flink å ta bilder, så innlegga dine er spennande og kjekke å lese:-) Eg er no i permisjon, ventar nr 4 kva tid som helst. Skulle gjerne vore like flink å ta bilder som deg. Håpar du bloggar lenge!! Klem frå Aina

    SvarSlett
  45. Hei.

    Jeg kom over din blogg via Kjerstislykke.
    Har dessverre ingen egen blogg ( ser for meg at man burde kunne mere om foto enn hva jeg kan).

    Er 35 år og mamma til en liten herlig gutt på drøye 2 år.

    Er utdannet Visual Merchandiser fra Idèfagskolen i Tønsberg ( jobber ikke som dette i dag).
    Mvh: Helga

    SvarSlett
  46. Heisann!
    Oppdaget bloggen din tidlig i høst, og har fulgt den fast siden det! Synes du tar fantastiske bilder, og har i det hele tatt en veldig koselig blogg! :)
    Selv nærmer jeg meg 35 år, og bor alene med to små. Blogginga har blitt for meg et kjært avbrekk på stille kvelder, og ikke minst er det deilig å utvikle seg på det kreative området også. Det får jeg nemlig ikke gjort via jobben...
    Håper jeg får med meg et bloggetreff etterhvert, for det ser jo så koselig ut å treffes "live"! :)
    Ha en finfin torsdag!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  47. Hei, jeg så bloggen din første gang på NIBs kjøkken utfordring:)
    Jeg er en gift førtis med 4 barn og begynte å blogge fordi jeg kjedet meg en uke jeg var alene hjemme. Har ikke funnet min stil ennå, men lærer sakte men rolig hva hvordan jeg skal ta bilder og føler at jeg må få ut noe via bloggen.

    Ha en fin torsdag
    Liza

    SvarSlett
  48. Hei søteste deg!
    Du kjenner jo meg.:)
    Det ble forresten babysang på oss i dag,
    vi savnet dere - men forstår det er litt å holde på med om dagen.
    Håper vi sees i neste uke!
    Klem

    SvarSlett
  49. Hei:)
    Jeg er en jente på 27 år. Jeg husker ikke helt hvordan jeg kom over bloggen din men har vert fast leser en god stund. Elsker stilen og de vakre og inspirerende bildene dine. Jeg har to døtre,en på 3 år og en på 5 måneder. Du er en stor inspirasjon og jeg elsker de vakkre keramikk figurene dere lager. gleder meg til de kommer for salg:) har selv startet blogg for noen dager siden og hadde vert hyggelig om du tittet innom;) klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  50. Hei,

    Jeg er bare litt over førti, og er mamma til to flotte jenter på 12 og 16. Bor i Bærum. Jeg utdanner meg innen grafisk design, har svennebrev i kjole og drakt, maler bilder, liker å lage ting.
    Jeg tror det var på NIB jeg fant deg og ble helt bettatt. Du har så mange flotte ideer, og lager så mye vakkert. Flotte bilder tar du også.

    Må si jeg er ofte innom, og får masse inspirasjon : )

    Klem Heidi

    SvarSlett
  51. Hej,
    var på jakt efter norske julepynter och hittade bloggen och blev sittande en god stund. Kommer gärna tillbaka.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger