litt ro

11.15.2011

Nytt fat som jeg har ventet på lenge, laget av Helle Hansen kjøpt hos Hjertholm, telysholder likeså. Kopp Tine K fra Home&Cottage
Har du noen sinne merket hvordan ting ofte hoper seg opp/ skjer samtidig?
Vel slik er det her nå, et ørebarn på fire mnd med ørebetennelse for fjerde
gang, innkjøring i barnehagen, kurs, jobb, produksjon, hus som skal
holdes, middag som skal lages, klær som skal brettes,
bilder som skal redigeres.... Sorry E og G, snart:-)
Sikkert mye mer også, men i dag etter kurset jeg går på
(De utrolige årene, skal fortelle om det senere.)
sovnet endelig den utslitte lillegutten, lillemor er på besøk hos bestemoren
og jeg tok meg litt tid til leftovers fra dåpen, en kaffe
og litt RO, før det er på an igjen....(på an igjen ble det midt i dette;)
 
tro hjertepynt by it
men jeg tok meg i alle fall litt tid til ro og det var godt det!

Ha en fin kveld!


10 kommentarer:

  1. Det har seg sånn at ofte skal ting skje samtidlig og at ting hoper seg opp og det blir litt mye på en gang. Da har man lov til å ta seg en liten pause :p

    Flotte bilder du har tatt, og jeg elsker den nydelige koppen og te-lys holderen :) lekkert! :D

    god tirsdagskveld.
    klem Mari

    SvarSlett
  2. Nydelige stemningsbilder!!! Fryd for øyet! :)

    Fortsatt fin kveld!

    Klem Lene

    SvarSlett
  3. Hei på deg.
    Viktig å ta seg tid til litt ro innimellom, selv om det ikke er lett når ting hoper seg opp.
    Nydelige bilder hos deg.
    Ønsker riktig god bedring til den lille med ørebetennelse, ikke godt hverken for barn eller mor.
    Klem

    SvarSlett
  4. Er det ikke rart hvordan alt har en tendens til å hope seg opp i perioder? Stakkars lille som har ørebetennelse og stakkars mamma som er så sliten :-( Da er det ekstra godt med en liten pustepause :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  5. Åh, ja alt skjer på en gang..!
    Jeg har også et ørebarn!

    God bedring og pust inn og ut!
    klem

    SvarSlett
  6. Uff ja kjenne tel det der...
    2011 har ikkje vært "vårres" år så no ønske eg det snart e over så kanskje 2012 byr på bedre ting..

    Har en liten tass som har vært ENORMT masse sjuk sia han va født..
    No e det 14 daga sia sist antibiotikakur og no bynne han å bli dårlig igjen... :/
    *vente på svar om vi får operasjon av mandlene*

    Go bedring i huset :)

    Og det e viktig å finne roen i blant.. Vi har alle godt av det!

    SvarSlett
  7. Nydelige hjerter til by it ♥ Godt du klarer og slappe av og finne roen med og lage disse;)

    Likte telysglasset SÅÅÅ godt!!

    Ha en fin kveld!

    Kle mLine

    SvarSlett
  8. Fantastisk flotte ting du lagar,blei skikkelig inspirert! Må nok skynde meg innom Os eller Bergen og få tak denne nydelige pynten.
    Hildegunn Ø

    SvarSlett
  9. Tusen takk for inspirasjonen du gir i bloggen din. Den er så "ren" og enkel- samtidig som den inspirerer!
    De utrolige årene er et flott opplegg! Har ikke jobbet med det, men har lest en del og tenkt at det hadde vært spennende å fått denne kompentansen. Jeg er vernepleier og jobber med barn med spesielle behov. ¨
    Husk at det er viktig å ta seg en pause etter slike hektiske perioder;)
    Mvh Kjersti

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger