Krystaller...

12.21.2011

 ....som jeg har laget for å gi i gaver, tro om jeg ikke må beholde de selv.
Her er på ingen måte alt under kontroll men ingeniøren har vasket
vinduer og det er jo noe:-) har bare 100 ting på to do listen
så alt blir nok ikke ferdig i år heller-

Anonym som lurer på: 
Spøker du eller pakker du virkelig inn gavene på nytt? Bryr deg ikke om den omtanken dine kjære har lagt i innpakningen? 
Er det ikke sjarmerende med forskjellig papir og utseende på pakkene?
Eller er det ikke rom for mangfold og gjennomsnittelighet i ditt perfekte hjem?

Har du glemt hva julen egentlig handler om?
 
Ja, jeg spøker, selvfølgelig bryr jeg meg om innpakningen og omtanken noen legger i den.
Og i vårt på ingen måte perfekte hjem, er det rom for
mangfold, gjennomsnittelighet mm.
Jeg har ikke glemt hva julen handler om for meg og mine..

God jul til deg og dine :)
 


7 kommentarer:

  1. HEI,
    FINT INNLEGG!
    IKKE PERFEKT HER, IKKE STERILT ELLER MINIMALISTISK HELLER. LITT FORSKJELLIG HER I GRUNNEN,- OG LITT ROT OGSÅ ;-) *SMILER*
    LIKER LITT FARGER RUNDT MEG OG RØDT ER KOMMET INN IGJEN HER NÅ I JULEN... VÆRT TEMMELIG NØYTRALT BLEKT I FLERE ÅR OG KJENNER FARGER KVIKKER OPP.

    HA EN RIKTIG DEILIG OG VELSIGNET JUL, MED MENING I, ALLE SAMMEN. JA, VI HUSKER HVA SOM ER VIKTIGST OG PLUKKER DET GJERNE FREM. JULENS BUDSKAP ER VERD Å GLEDE SEG OVER! OG GODT FELLESSKAP OG HYGGE OGSÅ.

    KOS DERE SAMMEN,OG
    RIKTIG GOD JUL!!!
    VARM FØRJULSKLEM TIL DEG OG DINE,

    FRA TOVE

    SvarSlett
  2. Hei Tonje :) Nydelige krystallar, og eg er så glad i dei eg har her heime frå by it - dei har eg fått mykje skryt for også.

    Eg rekna nesten med at du spøkte, hehe, og måtte flira litt av slutten av innlegget ditt i dag. Så fint du tar det, mildt og fint.

    Ønsker deg og dine ei nydelig og fredfylt jul!

    Varm klem, Eli

    SvarSlett
  3. Nydelige krystaller!!
    Jeg jobber med å senke ambisjonene for jula og det går gradvis, jul for jul.. For er det noen som savner noe når jula kommer...egentlig? Og er det noen som legger merke til de aller minste detaljene som bare vi synes er viktige? Men så er det noe med å gjøre ting for egen del også. DET må jo være lov. :o) Jul blir det læll. Ser ikke ut til at lista mi blir tom i år heller. Riktig god jul!!

    SvarSlett
  4. Hehe, noen tar jo alt på alvor;)
    Digger det "perfekte hjemmet" ditt jeg, hihi, som sikkert er like stylet og ryddig HELE tiden;)

    Ha en finfin dag ♥
    Og jepp, noen av krystallene syns jeg du skal beholde selv, de er nydelige;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. bare nydelige krystaller, må virkelig få kloa i noen av disse produktene dine :-) godt å høre at det ikke bare er jeg som har ett til alle tider ryddet og stylet hus alltid. god onsdag til deg og dine. klem Helen

    SvarSlett
  6. Krystallene er bare helt nydelig!
    Må ønske meg slike :)

    Ønsker skjønne deg og din familie en fredelig jul, og alt godt i året som kommer!

    Gleder meg til å følge med gjennom bloggenåløyet ;)

    Goood juleklem
    fra Christine

    SvarSlett
  7. Hi!

    Would you consider adding google translator to your blog? You have such a great site and I would love to be able to read and follow along!

    Happy holidays and best wishes!

    Kelly from Honolulu, HI :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger