torsdag 29. desember 2011

14 Mitt nyttårsbord for Klikk.no

er jo -ingen bombe her folkens, dekket i hvitt og sølv, 
jaja og så litt gull inni lyktene fra Riviera.
 
Serviettringene er fra tidligerer år, tett i tett med små bjeller .
Pynten fra by it i keramikk er laget for anledningen.
Selv om det i teksten til klikk.no blir anbefalt at "barna kan lage pynten
av trolldeig", er det altså ikke trolldeig som her er brukt.
Servise fra New Wave fra Villeroy & Boch,
Rødvinsglass og tinn-dekketallerkener fra Hadeland Glassverk.
 Servietter med navn på som bordkort og en liten gave til damene
faller jo alltid i smak, gjør det ikke?


Kuler fra by it med nytt mønster for anledningen.
Bjørkegrenen er fra hagen, tusen takk verdens beste ingeniør for at du
klatrer høyt opp i trærene våre for at jeg skal få det slik jeg vil ha det.
Videre GOD JUL. 

14 kommentarer:

Anette sa...

Nydelig dekket :-) det må jo bare bli kos!klem

KROnPRINSESSENE sa...

Nydelig borddekking av deg...
Mange fine detaljer å ta med seg videre!
Håper dere har fine dager og ønsker dere en fin avslutning på 2011 :)
Klem May Helen

Veronica's hus sa...

Heisann!
Så fint du har dekket bordet. Lyst og delikat, just my taste. :)

Lurte om jeg kunne være så frekk å spørre deg hva fonten du bruker i headingen din heter? Kunne tenkt meg å prøve denne fonten på noen av skiltene mine som jeg lager. Du kan godt få ett som takk for helpen hvis du vil dele med meg..

uansett om du deler eller ikke ønsker jeg deg en fortsatt fin jul.

Klem Veronica

Har en drøm... sa...

LEKKERT;)
Jeg elsker Byit tingene ♥
Og lyktene på veggen;)
Bordet er knallfint dekket!

Ha en fin kveld;)

Klem Line

Nordlys sa...

Nydelig dekket bord og fantastiske bilder som alltid! Bra innsats også av mannen! Det var jo bare nydelig med den grina over bordet! :)
Håper du nyter fine og rolige dager!
Klem fra Carina

Silje sa...

Det var ett lekkert bord, Tonje!
Elsker pynten du lager,og vi har faktisk også det service New wave:)

Ha en fin romjul videre!
Klemmer

Camilla- Casual living sa...

Lekkert :)

Elsker pynten din.. og en liten gave til gjestene er så koselig.

Herlig inspirasjon..

Fortsatt fin romjul

Cosmos sa...

Herlig bord du har dekket, med mange flotte detaljer
Nyt de siste dagene av dette året

Johanna Stålros sa...

Fantastiska bilder!!! Den dukningen skulle man vilja sitta vid till nyår;) Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!! Kram Johanna

Vallerskogen sa...

Nydelig dekket. Gave til damene er populert. Flotte detaljer!

Potrina sa...

Nyyydelig & delikat som alltid!!

elisabeth sa...

Vakkert : )
..elsker alt det hvite, og bjørkegrenen,
by it-tingene dine, og sølvet, og..alt!
Gleder meg til å følge deg videre i 2012,
stor klem fra meg : )

mi-rachel sa...

ohlala....så lekkert bord!
Rent og enkelt vakkert!
Tusen takk for super kjekk kommentar inne hos meg!
Ønsker deg og dine et nydelig 2012!!

Vivian sa...

rett og slett vakkert!!

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥