Pakkepynten

12.18.2011

til skatten, han får til får til fra lapp i keramikk. Små keramikkhjerter pynter fint på  pakkene:)
I år er også dus som resten av fargene her:)
"mormor Marit" ertet meg litt i innlegget under, hun lurte på
om ikke barna mine ville savne litt farger i julen.
Lite vet hun om at jeg pakker inn alle gavene jeg får 
på nytt slik at alt under treet skal være likt og 
helt fargeløst hehe.
Fra spøk til alvor, kanskje de savner det, tror ikke det for 
resten av familien sin pynt, gatene og kjøpesenter er jo full av
lys, farger nisser og troll. Så kommer vi hjem her å
får litt ro og balanse da tenker jeg...
mormor Marit vinner seg litt
keramikk hun!
Mail meg:)

Ha en fin siste søndag i advent!

7 kommentarer:

  1. Nydelig fint Tonje....ikke så mye farge her heller .....rødt er det kun på kjøkkenet

    Fin søndag til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. så herli vakkert det er!
    deilige bilder :)

    SvarSlett
  3. Fint synes jeg :)
    Skulle gjerne hatt noe av den pynten :)
    Fortsatt fin førjul til deg :)
    *tine*

    SvarSlett
  4. Heheh, sånn tenker jeg og, farger er det virkelig NOK av i julen;)
    Hos svigermor teller vi nisser hvert år, og i fjor fant vi 100 stykker med stort og smått;)Sikkert flere i år, så der fpr vi julenissedosen vår;)

    Ha en fin søndag!

    Klem line

    SvarSlett
  5. Så koselige ting du lager!! :D søtt!

    SvarSlett
  6. beautiful images!! this is looking pretty close to my christmas presents this year! happy christmas x

    SvarSlett
  7. Spøker du eller pakker du virkelig inn gavene på nytt? Bryr deg ikke om den omtanken dine kjære har lagt i innpakningen? Er det ikke sjarmerende med forskjellig papir og utseende på pakkene? Eller er det ikke rom for mangfold og gjennomsnittelighet i ditt perfekte hjem?

    Har du glemt hva julen egentlig handler om?

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger