Bathroom

1.24.2012


Jeg vet ikke hvor mange "det nærmer seg ferdig" innlegg jeg har hatt nå,
men nå gjør det altså det:-) Lys over det nye speilet fra Hay skal opp.
Speilet minner om (som innehaver av butikken jeg kjøpte det i sa så fint)
litt om de gule eller gjerne brune speilene som var inn på 70 tallet:)
Tre pittesmå spesialbestilte vinduer slipper deilig dagslys inn, og
benken av drivved fra naustet ( som ingeniøren måtte ta ned, hente kjøre over
med båt og frakte videre med tilhenger) Er vi superfornøyd med. Solide kasser
rommer håndkler, toalettpapier mm. 
1908? Fotballaget Brann ble stiftet da!
Toalett fra Alessi, dusj og armatur fra Vola alt dette bestilt fra Reuter Badshop i
Tyskland. Steinene på gulvet i dusjen skal vi ta opp igjen og legger i stedet samme 
mosaikk som er på den smale nisjen.  De er et HERK å holde ren. 
Jeg angrer skikkelig på det valget, dyrt som bare det var de og:(
Noe av det jeg liker best er nisjene til dusjsåpe osv. De er dype,
de er høye og det er tre, for første gang i mitt liv er det
plass til alt i dusjen... Tok litt tid å bygge men de var
vel verd strevet (eller hur ingeniør?:)
Jeg er veldig veldig glad for at vi her på lille Os har fått en knallfin butikk som fører
Hay, Muuto, Northern Lighting, Ferm, Kähler, by it, snart Mijo med mer:-)
Fantastiske Nordisk Rom, verd et besøk!

Ha en super tirsdag!




13 kommentarer:

  1. Lekkert bad!!
    Likte speilet og servanten kjempegodt:)
    Og fine lille da, så skjønn ♥

    SvarSlett
  2. OMG for et lekkert bad!
    Alessi toalettet og nisjer i dusjen hadde vi også bestemt oss forda vi renoverte, men så sparer vi det til vårt neste i bad i vårt neste hjem i stedet:)
    Dere har fått det utrolig fint!
    Ha en fin dag!
    Klem E

    SvarSlett
  3. Utrolig lyst og fint!
    Og masse herlige detaljer : )
    ..dagslys er så nødvendig på bad
    synes jeg, det blir aldri det samme med
    kunstig lys. Jeg har også hatt lyst på
    stein i dusjen, og da er det veldig greit å høre
    erfaringen din med det - og revurdere!

    Fineste dagen til deg : )
    KLEM

    SvarSlett
  4. Isj, nå datt kommentaren min ut.. prøver igjen:

    For ett nydelig bad! Likte fargene, stemmningen..ja ALT!

    Jeg bodde på os da jeg gikk vgs, likte meg kjempe godt :)

    Og ett lite spm til slutt;
    Du vil ikke være med på Utfordringen min? Vis meg din kaffe/testasjon!
    Du har jo ett rålekkert kjøkken ;)

    klem fra Silje

    ps. Den gutten din er bare NYDELIG!

    SvarSlett
  5. For et vakkert rom!

    Ha en fin dag ♥

    Vicky

    SvarSlett
  6. For et nydelig bad du har. <3 Klem

    SvarSlett
  7. For et flott baderom!
    Nydelige detaljer - helt i din stil! Så flinke dere er til å få det til.
    Ja skjønne hva du mener med å få plass i dusjen. Disse nisjene var lure, da slipper du å se alt hele tiden også.

    Ha en fin dag dere.
    Klem Vivian

    SvarSlett
  8. Lekkert Tonje! Stilig med personlig benk. Er så glad for å høre at stein i dusjen er en dårlig ide. Har nemlig angret såååå for at vi ikke valgte det her hjemme, og nå slipper jeg å være så lei meg for det. ;)
    Fin tirsdag til deg.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  9. kult bad :) doen var superkul! og lillebror er jo bare blitt saa stor :)

    ha en super kveld :)

    SvarSlett
  10. vakkert, vakkert

    eg grublar litt på kva for speil me skal ha på det nye badet, og no ga du meg eit tips. takk! ;)

    -klem

    SvarSlett
  11. Jif med en skikkelig skrubb - naken i dusjen og på med varmt vann! Det gjør flisene rene!! :-)

    Nydelig er det blitt!

    SvarSlett
  12. beautiful driftwood countertop!
    x kat

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger