Emilie Josefine

1.17.2012

3 år... 
Jeg kjenner jeg er litt sentimental her jeg sitter men sånn er det..
Å få lov å være mamma til et så fint lite menneske, som er så god,
omsorgsfull, vittig, glad, viljesterk, sta, rolig men også sprudlende
og ikke minst TRRRE år, det er jeg så takknemlig for!!
 Hun ble feiret i helgen og her er litt bilder fra kalaset.
Ballongkaken er laget av den flinkeste kakebakeren jeg kjenner,
Monica fra Din Kake. Jeg glad for alle flinke kreative
mennesker som bor i denne bygden her...
og jeg måtte jo prøve meg på cakepops med rosa glitter.
 
Greinen over bordet er fyllt med ballonger og 3 tall i keramikk det ble fint,
og viktigst Emilie var så glad og takknemlig for alt jeg hadde laget.
"Så flott mamma, dette var skikkelig fint, du er så flink" 
 Jeg skulle egentlig ha kjøpt kopper fra Rice men da jeg fat disse hos Søstrene Grene
til laangt under halve prisen var valget lett:-) på ballongene har jeg 
stemplet inn forskjellige ord mm..

Ha en super tirsdag!
 

22 kommentarer:

  1. WOW så flott du har pyntet for snuppa di!!!!!
    Keramikkballongene var jo bare SÅ fiiiine!

    Ja er det ikke rart hvor fort de blir store!
    Vi feiret å vår lille prinsesses treårsdag på søndag.
    Heldige er vi som har sånne fine treåringer :-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert og gjennomført, du slår de fleste når det gjelder oppdekking altså. Jeg driver å planlegger en kommende 1 års dag selv, men nå la du lista fryktelig høyt *lol* Søt kommentaren fra vesla også da ;)

    Håper du får en flott dag med dine kjære små (og den litt større) :)

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Så flott at dere likte kaken:) Ser lillafargen traff ganske bra!! Var gøy å lage kake med en ny vri..
    Håper prinsessen hadde en strålende dag.
    Klem Monica

    SvarSlett
  4. Ååå, så nyyydelig :)
    Elsker lilla-fargen og de ballongene og tallene var prikken over i-en!
    Takk for deilig inspirasjon og ikke minst GRATULERER til din skjønne 3-åring :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  5. Dette var kjempefint Tonje!! Helt nydelig - og så er alt strevet verdt det når man får slike kommentarer fra de små! Så herlig!!

    Gratulerer så mye med 3 åringen!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulerer med lille store prinsessen :) en herlig alder jentene våre er inni nå :) nyydelig pyntet :)

    SvarSlett
  7. Så delikat pyntet!! Har fått god inspirasjon til selskap gjennom bordekkingsinnleggene dine. Tusen takk for det! hilsen mariann

    SvarSlett
  8. Så fint du laget det for henne! Ikke rart hun var glad!

    Og jeg er glad for å få masse inspirasjon til kommende bursdag for min prinsesse!

    Fin dag videre til dere alle!

    Klem
    Liv-Tone

    SvarSlett
  9. Så utrolig flott dekket!!
    Skjønner godt at frøkna var fornøyd:)
    Du ER virkelig flink ♥
    Og ballongene var kjempesøte, liker veldig godt keramikken din ♥

    Ha en fin fin tirsdga!

    SvarSlett
  10. SÅ nydelig du hadde pyntet!
    Jeg blir helt lamslått over hvor kreativ og
    dyktig du er : )
    ..og veslejenta måtte jo være strålende
    fornøyd!
    God klem : )

    SvarSlett
  11. NYDELIG pyntet.. og den kaken var jo så fiiiin. *liker liker liker*

    Gratulerer så masse med jenta di. Tre år en stas.. minst jenta mi blir 3år i mars- huff hvor ble det av babyen min?!


    Håper dere får en fin dag. klem

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med treåring!!
    Forstår godt at du er litt sentimental på en slik dag! Det er jeg også når ungene har bursdag:) Alle mødre er vel kanskje slik!
    Fantastisk flott du har laget i stand!!! Du må være et av de mest kreative menneskene som finnes! Nydelig og gjennomført!!!
    Må innrømme at jeg gjerne skulle laget en fin jentebursdag istedenfor en kaptein sabeltann-inspirert bursdag en gang iblant:) Men slik er det:) Sjørøvere har jo også sin sjarm;)
    Fin kveld til deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  13. ÅÅÅÅ, her var det mye fin inspirasjon! Vi skal snart feire en 6-årsdag... 3 årsdagen hennes kunne ha vært i går slik som tiden flyr!

    Kaka var superfin, at det går an tenker jeg, blir såå imponert!

    SvarSlett
  14. Så flott du har pyntet. Elsker de små ballongene.

    Gratulerer så mye med jenta di!

    Klem Heidi : )

    SvarSlett
  15. Herlighet for en DRØM av et bord! Kan skjønne EJ var fornøyd med sin fantastisk flinke mamma!:) Klem

    SvarSlett
  16. Gurimalla, dette må være som å bo i en drøm. Hvem kan ønske seg mere? Ikke rart vesla var fornøyd :) og hun har helt rett, du er flink :)

    SvarSlett
  17. Fantastisk fin bursdag! Og nydelig blogg :)
    Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett
  18. Jeg glemte å takke deg for svar angående sengehimmelen og nå kommer jeg jammen med et spørsmål til :) Jeg lurer på hvordan du legger til en egen detalj ved kommentarantallet til høyre for innlegget i overkant? Jeg har googlet, lett og søkt blogspot gjennom for en oppskrift i lang tid men jeg finner ikke noe. Kunne du hjulpet meg? :)

    Håper du har det fint med dine søte små. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  19. Beautiful birthday! And congratulations :)

    SvarSlett
  20. WOW.. Jeg blir bare helt målløs! Det er helt utrolig hvor flink det er mulig å bli! Gjett om jeg ønsker å bli like flink som deg da?
    Svaret er JA!

    GOD HELG TIL DERE
    Klemmer fra meg

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger