Et lite glimt

1.09.2012





fra mitt nye hjemmekontor, en avdeling til blogging/foto og en litt større 
til sying/brodering.
Til jul av min gode venninne Heidi fikk jeg trykket over, en ny favoritt
som jeg er superglad for!!
Resten av kontoret kommer, skal bare arrangere en barnebursdag først.

Her er det en prinsesse som hver eneste morgen i en uke har sagt;
"Har jeg bursdag i dag mamma? Er jeg tre år nå?"

edit: hva aktiviteter kan jeg ha i en tre-årsdag? blir veldig glad for tips!

Ha en fin start på uken!


8 kommentarer:

  1. Deilig med god og fin arbeidsplass, ser forresten ett kjent utklipp der på tavlen:-)
    Til lykke med feiring, tror enkle og søte leker som Ta den ring og la den vandre... fremdeles slår an for den aldersgruppen,
    Katrine:-)

    SvarSlett
  2. Herleg print! Er det lov å dele kva font ho har brukt?
    Kanskje ikkje... : )

    Godis-fisking i trappa er ho poppis i den alderen! Bro bro brille?
    Har ei som blir tre i mars, så eg må fylgje litt med på kommentarane du får her : )

    SvarSlett
  3. Så heldig du er som har fått deg en liten arbeidskrok! :) Kjempekoselig ble det :) Her i huset har vi også snart en liten prinsesse som fyller tre år. Ho har allerede begynt å glede seg noe voldsomt ;)

    Ha en fin bursdag i huset! :)

    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Tusen takk: )
    Nettopp, ja! Ho får ta det som eit kompliment at eg tenkte ho hadde laga det sjølv!
    Våre små er nok ganske så like i alder, ja, og kjønn : ) Artig!
    Har fleire enn ein gong vore "misunneleg" på deg som får pynte snuppa med så mykje fint i håret, hehe.. Men det byrjar å kome seg her også no... ; )

    SvarSlett
  5. Så fint!♥ Liker! Ordene på tavlen og plakaten liker jeg spesielt godt i dag...
    Spennende med bursdagsplanlegging. Minidisco pleier å slå ann. Lykke til.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  6. Så inspirerende og fine bilder fra
    hjemmekontoret ditt!
    Liker : )
    ..lykke til med feiringen av 3-åringen!
    KLEM

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger