Jeg er så glad i

1.29.2012

...trær... 
..og da er det vel bare å lage noen i keramikk da:-) 
Jeg har jo helt glem Lykke-hjerte gi-borten og den 
vant anonym Karoline, fint om du mailer meg adressen din!
Tenkte dere skulle få mulighet til å vinne 
et av trærene til by it også.
Hvitt eller beige, det kan vinneren velge!
Legg igjen en kommentar under her 
og det kan bli ditt.. Alle kan delta
fint om anonyme skriver mailen sin..

|Tusen takk for alle tips, råd og mailer om ørebetennelse.. Han har prøvd kiropraktor,
homeopat, lege og ØNH spesialist. Etter vi var oss kiro roet det seg men så ble
det jul og det gikk nok litt for lang tid. Dren synes ØNH legen var for tidlig og
mente han kom til å vokse det av seg med tiden... Det håper jeg han gjør
men jeg unner faktisk ingen å ha så mange ørebetennelser på så kort tid
når man er så liten, eller uansett for den del.
Han har virkelig hatt en tøff start på livet, til tross 
for det er han en solstråle som begynte å smile da han var en mnd.
Da han var to lo han og han gir oss så uendelig mye smil og glede
i hverdagen, det er vi takknemlig for det!|

Ha en super søndag!

40 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder! Superfint tre og lekre farger! :)

    Ønsker deg en fin søndag!

    Klem Lene

    SvarSlett
  2. Vil veldig gjerne være med! Håper lillegutt snart blir kvitt det ja. Ingen skulle ha så vondt når de er så små!
    Klem:)

    SvarSlett
  3. Oi, vil gjerne være med på dette :)
    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  4. Nydelig tre!
    Å så vankre bilder da!!!
    Jeg er med ;-)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Hei Tonje:)
    Jeg blir gjerne med og kjemper om treet ♥ Har flere fine figurer fra deg, og kan gjerne ha flere i samlingen:)

    Ha en fin fin søndga!

    SvarSlett
  6. Hei Tonje!

    Elsker både keramikk og trær så jeg vil gjerne være med i trekningen.

    Nydelig lue på søteste lillebroren i innlegget under :) håper virkelig han slipper å være plaget av ørebetennelser fremover, stakkers liten.

    Klem Anette

    SvarSlett
  7. Hei:)
    anonym Karoline har sendt deg mail:)
    Kjempekjekt!!!

    SvarSlett
  8. Vil veldig gjerne være med på give away her hos deg.
    Krysser fingre og tær:-)
    Lykke til med lilleprinsen, håper at det gir seg snart med ørebetennelsen.

    Ha en flott søndag

    Klem

    SvarSlett
  9. jeg prøver lykken igjen!!!ha en fin uke, klem Mona.

    SvarSlett
  10. Vil gjerne være med : )
    Stakkars liten, håper han snart blir kvitt ørebetennelsen.

    Ha en fin kveld.

    Klem Heidi

    SvarSlett
  11. Stakkars liten venn, håper verkelig at han har hatt dosen med øyreverk no. Eg husker at eg hadde det sjølv når eg var liten, og det er så vondt. Låg med øyra mot varmekablane på badet og fekk antibiotika med jordbærsmak.

    Eg er gjerne med i konkurransen om eit keramikk tre :)

    Klem Eli

    SvarSlett
  12. stakkars lille søte, øreverk er bare helt grusomt vondt. Har kjempelyst på ett fint hvitt tre hos deg :-)

    SvarSlett
  13. Hei du:))

    Ja du og denne bloggen din er så fin å følge, takker for all insp:))

    Alle disse fin fine tingene du lager!!
    Et hvitt tre står på listen over mine ønsker:)

    Veronica

    SvarSlett
  14. Hei.
    Jeg er med:):)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  15. Så fine bilder, og flotte trær, som jeg gjerne kunne tenkt meg! Krysser fingrene!

    Klem Liv-Tone

    SvarSlett
  16. Kjempe fin side, mykje god inspirasjon her:) Fant link til sida di på FruFly sin side. Hadde tenkt å kjøpe by it snøkrystaller til juletreet, men rakk aldri å kjøpe det... plutselig var det jul. Men har kjempe lyst på eit kvitt tre:)

    SvarSlett
  17. Kjempeherlige bilder! Nydelige farger! Jeg vil gjerne vinne lekre tre :-)

    SvarSlett
  18. Et slikt hvitt tre skulle jeg VELDIG gjerne hatt.. Prøver lykken jeg! :)

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  19. god betring til dere :) håpar han blir fort bra. Er gjerne med i trekkningen om eit søtt tre!

    ha ein fin dag :)

    fin blogg, blir følger med det samme eg :)

    henriette

    SvarSlett
  20. Så kjipt med så mye øreplager!! Jeg har en datter som har dren. itillegg er hun plaget med mye ørevoks, så må hele veien til ØNH :C Håper din lille vokser det av seg !!!
    Vil veldig gjerne være med i trekningen din <3
    klem Tove

    SvarSlett
  21. Jeg blir gjerne med! :)
    Ha en finfin kveld!
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  22. Eg har veldig lyst på ett beige tre - knallfint!

    Helsing kjersti.fjeldsboe@kvaerner.com

    SvarSlett
  23. Ja takk, blir gjerne med på denne også ;-))

    Fin blogg som eg e innom Ofte!:-)

    Monica

    SvarSlett
  24. Huff,ikke godt når småskattene ikke har det helt bra..
    Håper det blir bra snart!

    Jeg vil gjerne være med,synes det dere lager er heeelt utrolig vakkert. Stjelte noen ideer før jul ;)

    Håper dere får nettbutikk!

    Ha en deilig dag,Tonje :)

    SvarSlett
  25. Hei

    Har kjempelyst på ett tre, er også veldig glad i trær......:)

    Hilsen Lindy_335@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Slenger meg på og håper at jeg vinner et tre :)
    Ha en fin,fin, søndag videre

    hilsen fra Katla

    SvarSlett
  27. Et tre for man jo aldri for mye av :-)
    Krysser fingrene for litt vinnerlykke!!

    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  28. Nydelig tre! :) jeg er med!

    Mari_thingstadberget@hotmail.com

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være med. Tenk å få vinne et så vakkert tre ;-)

    SvarSlett
  30. Åh, eit kvitt tre hadde vore fantastisk fint i stogo mi!

    Janne
    fjelljanne@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Eg vil GJERNE vinne eit tre!
    Håpar våren vert betre for velse øyreguten, stakkar liten!

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne vinne et sånt nydelig tre!
    Trær kan være fasinerende...
    Nyt tirsdagen!

    SvarSlett
  33. Hei!
    Fantastisk keramikk du lager, jeg er med!!!

    Hilsen fra Elin (elin_melberg@hotmail.com)

    SvarSlett
  34. Nyyydelige trær, prøver lykken!

    SvarSlett
  35. Herlige bilder du legger ut!!! Prøver lykken hos deg :-) God helg!!! Mvh. Ruth

    SvarSlett
  36. Jeg elsker også trær, noe fotoporteføljen min til tider bærer preg av!;) De er nydelige alle årstider!

    Jeg vil veldig gjerne vinne et tre i keramikk - de er kjempefine! :)

    //Beate :)

    SvarSlett
  37. Liker alt dere lager kjempegodt. Er litt i seneste laget, men melder meg på, og håper det ikker er for sent. Jeg lurer også på om det finnes en oversikt et sted over det dere lager. Kan vi bestille? Jeg er klar:o)
    Malinda

    SvarSlett
  38. Oj, hvordan kunne jeg holde på å gå glipp av denne?! ;)
    Prøver lykken i kampen om den sjarmerende premien...
    Elsker valget av stoler ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger