meet mr moose

1.03.2012

 Ånden kom over oss i julen og det resulterte i at kontoret/syrommet mitt snart 
er ferdig. Siste som skal ned er iMacen og da flytter vel jeg ned også:)
Vi har begynt å leke litt med vår/sommerkolleksjonen til by it
og her kommer det blant annet elger, we love mr moose!
Treet som vanligvis er ute 2 juledag fikk stå noen dager ekstra i fjor, og 
jeg har klart å holde meg i tøylene i år, jeg tror ikke det er vår helt 
enda selv det er januar og solen har snudd:-)
Kort har jeg samlet på i mange år og til jul fikk jeg en hel bunke fra snilleste
Marit. De har fått plass i kurven sin sammen med Tine K labels som
også kan gjøres om til søte kort.

Gleder meg til å vise den nye plassen min!
Fin tirsdag.


10 kommentarer:

  1. Åh det är alltid så inspirerande att kika in här hos dig! Jag gillar verkligen din blogg! Du är duktig!

    Kram Tina

    SvarSlett
  2. "Hello mr. Moose!" Digger!!:)

    Godt nytt år til deg:)

    ◘ Beate ◘

    SvarSlett
  3. LIKER mr Moose:)
    Gleder meg til sommerkolleksjonen ♥
    Og selvfølgeligkan man bruke TineK labels til små kort... pøh... jeg kastet en sik i går, er det mulig...
    Jaja, takk for tips;)

    Klem Line

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se den nye plassen din og høre mer om by it vår-kolleksjonen!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Åh så kul han var då:) Du/dokke er så flinke! Kjekt med kontor/syrom, blir kjekt å sjå. Her har vi ein jobb foran oss for å få kontoret i orden... Syrommet funker, men er IKKJE bloggbart hehe. Kanskje på sikt.

    Ha ein fin dag!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  6. Så kjekt med ny kolleksjon og gleder meg virkelig til å se det nye kontoret ditt :)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Grattis med ny kolleksjon, jeg elsker elger og hjortedyr :) Gleder meg også til å se arbeidsplassen din! Har selv et innlegg i dag om kontorkroken min, der iMac'en jeg fikk i julegave har kommet på plass :) Likte ellers godt det bildet øverst til høyre her, sien Gro er et av fornavnene mine ;) Godt nytt år og ha en fortsatt fin første uke i januar! Klemmer

    SvarSlett
  8. Så fine bilder! og herlig mr moose!

    Gleder meg til kontorbilder!

    Klem Anine

    SvarSlett
  9. Jeg gleder meg til å se både ny kolleksjon og ny
    arbeidsplass : )
    ..elgene var kjempefine!
    Fin onsdag til deg : )
    KLEM

    SvarSlett
  10. Godt nyttår! Så kul mr. moose var:) Gleder meg til å se mer! Klem Tonje;)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger