Jeg anbefaler deg

2.28.2012

å besøke bloggen til Urdihuset. Hver mandag deler de oppskrift på de beste supper.
Til denne lunsjen laget jeg som så mange ganger før Fridas gule tryllesuppe,
 De deler masse andre nyttige ting også, og snart åpner de butikk 
som bla. skal selge stolene vi har kjøpt oss!
Besøker du Urdihuset møter du solstrålen 
og energisprederen
Janne!
Laget meg noen søte sommerfugl-serviettringer forleden, søte nå til våren. 
Til gul suppe serverer vi gule detaljer:-)

 Ha en deilig tirsdag!!



8 kommentarer:

  1. Ååå, så fin serviettring!! Love it!

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder, og spennende lenke du deler! Synd Bergen er så langt unna... men godt de har en blogg jeg kan følge:) Oppskriftene så deilige ut!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder Tonje:)
    Og jeg digger stolene deres!
    Skjønne sommerfugl-serviettringer ♥
    Tusen takk for treet jeg fikk i posten i går, det er sååå fint!!

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  4. Lekker serviettring!
    Du er flink :)

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  5. Nydelig serviettring! Urdihuset har en fabelaktik konkurranse også!

    Ha en fin dag
    Vicky

    SvarSlett
  6. Nydelig serviettring!!

    Kaja

    SvarSlett
  7. for en herlig serviettring!
    jeg elsker sommerfugler!

    ha en fin tirsdag!
    klem ellemell

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger