Kan jeg friste med..

2.29.2012

Et gavekort?...
Minimikki flytter til Fridalsveien v/Hope mat. 
Fredag 2 mars kl 10 åpner de dørene.
Du som kommer i butikken (ikke nettbutikken) får 20% avslag på alle
vårens varer fredag 2 mars og lørdag 3 mars (kl 10-16/15)
I nettbutikken er det fri frakt ut mars og 70% avslag på en mengde varer..
Her kan du vinne gavekort hos Minimikki på kr 500,- som du kan bruke til hva
du vil.... Jeg kan varmt anbefale den mykeste pysjen Ferdinand har på seg,
fra cotton & button.
Minimikki har også en facebookside som kan være kjekk å følge med på her.

Legg igjen en kommentar under innlegget her, lager du et innlegg og sprer
det glade budskap eller linker får du deg et ekstra lodd!

Lykke til, trekning fredag eller lørdag!

37 kommentarer:

  1. :)

    Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  2. For en fin premie som jeg gjerne vil vinne.

    Hilsen Mie

    SvarSlett
  3. Det vil jeg gjerne! Prøver lykken med et lodd.
    Nydelig liten sjarmør du har der også. De øynene er jo bare helt skjønne!♥
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  4. HEI,
    så flotte klær,-)
    vil gjerne være med.

    1 lodd.
    blir snart bestemor jeg.... første barnebarn, og hva kunne da passet bedre? fint å få prøvd ut kvalitetsklær for lille ;-))
    klem TOVE

    SvarSlett
  5. Hei, det hadde vært en kjekk premie!!! Krysser fingre-gleder meg til å besøke den nye butikken:)

    SvarSlett
  6. Hei! jeg skal en tur på lørdag og vil gjerne har med en gavekort! :)

    Trekker to lodd :)

    Ha en fint dag,
    Vicky

    SvarSlett
  7. Så herlig innlegg :)
    Prøver lykken med 1 lodd.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. Min lille Julian ville nok kost seg med en slik pysj på:) Jeg er med, med 1 lodd:) Fin dag!

    SvarSlett
  9. Ja, takk! Mange fine venner med søte små som hadde blitt glad for en gave derfra, så jeg prøver lykken jeg.. :)

    Fin fin dag til dere
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  10. Jag instämmer så fina- en lott till mig med;) Kram

    SvarSlett
  11. Jeg så jo akkurat at jeg har hatt vinnerlykke her hos deg (sender deg mail straks).. også prøver jeg jammen lykken igjen. 1 lodd til meg:)

    SvarSlett
  12. Jeg prøver lykken med ett lodd! :)

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med i dette lotteriet :)

    SvarSlett
  14. Ja takk, gjerne en lodd!
    Hilsen Nina

    SvarSlett
  15. Jippi, ny nettbutikk å titte over - masse fint! Et lodd på meg :) kjempefin blogg du har forresten! :)

    Mari_thingstadberget@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Så gøy! klart jeg vil være med!

    du er velkommen til å delta på give away hos meg, kan vinne masse fiiine hjemmesydde barneklær!

    SvarSlett
  17. Jeg er gjerne med og trekker et lodd:) håper på lykke. Liker butikken veldig godt:)

    SvarSlett
  18. Kjempefin premie!

    Liv

    SvarSlett
  19. Hei,
    blir gjerne med. Vi har en nattkjole fra C&B, helt herlig merke :)

    Klem, Mari Ann

    SvarSlett
  20. Jeg tar et lodd & krysser fingre:-). Hilsen Sissel ( shoeib@online.no)

    SvarSlett
  21. Jeg blir gjerne med og trekker to lodd:)
    Kommentar opg link på bloggen!

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  22. Så koselig blogg...
    Tar gjerne er lodd :)
    (avtaule@gmail.com)

    SvarSlett
  23. Takk for tips om fin butikk. prøver å styre meg og ikke ta helt av før pjokken ankommer :)

    Kirsti

    SvarSlett
  24. Gleder meg til nyåpning! Gavekort fra denne butikken hadde vært supert å tatt med seg! Lillegutt skal få teste ut disse myke pysjene som det snakkes så varmt om:) Prøver lykken med 2 lodd!

    SvarSlett
  25. Jeg er gjerne med:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  26. Mykje fint i den butikken så eg er sjølvsagt med på trekning. Bloggen min er ikkje oppe å går så må klare meg med eit lodd.

    SvarSlett
  27. Jeg er gjerne med med ett lodd :)

    SvarSlett
  28. Elsker Minimikki, så jeg tar gjerne 1 lodd :-)

    SvarSlett
  29. For ein fin premie! Klart eg vil vere med! Nydelige keramikkegg du lagar!

    SvarSlett
  30. Så klart jeg vil være med!

    Mvh Marianne LS

    mlyngsand@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Kjempefin butikk! Hadde vært supert å vinne et gavekort. Hilsen Silje (srkvande@online.no)

    SvarSlett
  32. Å, jeg vil gjerne trekke et lykkelodd her :)
    Klem Guro

    SvarSlett
  33. kjempefin premie, trekker gjerne et lodd :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger