Nye stoler

2.14.2012

Har landet i Forever Love hjemmet, disse stolene har jeg ønsket meg lenge!
Vi har ikke helt klart å bestemme oss om 
vi skulle ha tre eller stål understell men det ble altså tre..
Vi har 2 slike som jeg viser på bildet over til endene 
resten er uten arm.

Jeg har fått en del spørsmål om Lykke og Glede lykten.
Den er fra Mijo en lokal keramiker som lager
lager de fineste ting.
I Bergen og omegn finner du de bla. hos;
Hjertholm på Galleriet i Bergen sentrum.
Lille Rips i Gågaten, Bergen sentrum.

Ha en super tirsdag!

|I morgen trekker jeg treet, og stakkaren som venter
på lykkehjertet får det snar.
De som venter på mail skal også snart få svart:-)|




12 kommentarer:

  1. Du din HELDIGGRIS!! Kan vel ikke si at dette er
    so last year? De er jo tidløse klassikere!! Kanskje ikke
    like klassiske med understell av tre, men klassiske nok
    til å skape stor misunnelse =)

    Finfin tirsdag til deg!
    Ane

    SvarSlett
  2. De stoler er så fine, med tre eller stål!

    Ha en fint dag,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Kjempe flotte stoler...

    ha en fin Valentin dag


    Kerstin

    SvarSlett
  4. Stolen er lekker!
    Heldige dere:)
    Syns de var knallfine med treben ♥

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  5. LOVE it!
    Langt oppe på min ønskeliste står en eames gyngestol;)

    heldige deg!

    ha en hjertego' kveld!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nye, flotte stoler!
    Treben er et godt valg - ønsker meg slike selv!
    Ha en god kveld videre!
    Klem Anna

    SvarSlett
  7. har bare så lyst på disse stolene, og da spesielt Eames gyngestol

    SvarSlett
  8. Utrolig fine stoler... Står på ønskelisten min også... Kjempekoselig at du nevner Hjertholm også :-D Ha en nydelig dag. - Galleriet

    SvarSlett
  9. FIN FIN FIN!
    Lekkert fra a til å!
    Både øyenstikkeren og stolen.. :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger