Striper og..

2.04.2012

...sommerfugler er alltid en vinner i vårt hjem!

Ha en god lørdag:)

7 kommentarer:

  1. I mitt også. Liker!♥
    God helg Tonje.
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Nydelig!!

    Tusen takk for fin-fin kommentar hos meg! Det blir nok en annen hverdag fremover ja ;-)

    SvarSlett
  3. Magisk bilde! Tommel opp for både striper og sommerfugler =)
    Koser meg veldig her inne hos deg, så jeg
    legger meg til som følger!

    Fineste lørdagen til deg.
    Ane

    SvarSlett
  4. Åja, jeg elsker sommerfugler:)
    Så lurt og lage det i keramikk ♥
    Kjempefint det bladet jeg ser i innlegget under og:)
    Spørs om det ikke må bli en ny bestilling ja:)

    Ha en fin lørdag!

    SvarSlett
  5. for en fin sommerfugl!
    tipper det er by it:)

    ha en fin lørdag ( holdt nesten på og skrive sommerkveld...:))
    klem ellemell

    SvarSlett
  6. Nydelig! Heilt nydelig :)

    God helg!

    Klem Eli

    SvarSlett
  7. Nydelig, sommerfugler er vakre.

    God søndag til dere!

    Klem Heidi

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger