Vil du vinne KK Living?

2.24.2012

 Bilder KK Living
 Jeg skal lodde ut 10 eksemplarer av det nye magasinet KK living, og denne gangen fikk
jeg spørre Redaktør Mai Eckhoff Morseth om det jeg ville:)
Bilde KK Living
Hva skiller KK Living fra alle de andre bladene vi finner?

KK Living er moderne i uttrykket, men oppnåelig, inspirerende og personlig. Lave skuldre og maks kos!

Er det noe spesielt dere har lagt vekt på?

Vi har lagt vekt på lekenhet, glimt i øyet og personlighet! Det å bo handler om mer enn møbler, det handler om å leve, sanse og nyte. I Kk Living vil du også finne noe annet unikt – den tegnede streken som går igjen flere steder i bladet. Dessuten gir vi leserne egne fargekart til hvert hjem, som man kan ta med i butikken og innrede sitt eget hjem etter. VI har også rimelige shoppinger til alle stiler vi presenterer. Noe for enhver lommebok.

Er det noen spalter, eksperter el. det er verd å trekke frem?

Jeg tror dere kan glede dere til ”Pappas hjørne” der en kjent, norsk mann i hvert nummer vil fortelle om sitt favorittsted i huset og ellers om sitt forhold til det å bo. Og til ”Innkjøpssjefene”, der hele familien, også pus, får ønske seg hva de vil fra sesongens nyheter.

Jeg gleder meg og vil du vinn et et eksemplar legg igjen en kommentar under her.
Er du uten blogg er det fint om du legger igjen mail adresse.
Jeg velger ut 10 stykker!

Lykke til!




106 kommentarer:

  1. Sååå spennende blad! Hørtes midt i blinken ut :)
    Med andre ord: ja, vil veldig gjerne vinne!!

    Klemmer fra Stine
    Og god helg!

    SvarSlett
  2. ja jeg vil gjerne vinne :)
    Elsker å lese interiørblader, en kopp kaffe i solveggen eller litt rødt i glasset!
    Det er kos :)


    Carpe diem

    SvarSlett
  3. Vil veldig gjerne vinne et slikt blad, passer meg ypperlig når en vil roe ned tempoet i hverdagsstresset, og drømme seg bort! Det er hverdags luksus det. Et spm til deg: hvilken str på Tine K sofa bestillet du og farge? Hadde satt pris på svar;=)

    SvarSlett
  4. Høres ut som noe for meg! Gleder meg til å lese. :)
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  5. Så spennende med nytt blad, ja jeg prøver lykken!

    God helg!

    SvarSlett
  6. KK Living høres ut som et kjempespennende magasin og det vil jeg gjerne vinne! Hilsen Silje (srkvande@online.no)

    SvarSlett
  7. Så spennande, eg vil gjerne prøve lykka:)
    Helsing Ingrid (follaingrid_86@hotmail.com)

    SvarSlett
  8. Ja dette hørtes veldig bra ut.Vil gjerne vinne dette.
    ha en fin helg

    SvarSlett
  9. Oj enda ett interiørblad i jungelen, synes det høres spennende ut likevel jeg :) Kunne godt tenkt meg bladet i posten!

    Klem Ingvild

    SvarSlett
  10. Jeg vil, jeg vil også! Alltid spennende med nye blader og jeg håper på noe nytt og spenstig:)

    SvarSlett
  11. Ja takk! Spennende blad :)

    Vicky

    SvarSlett
  12. Spennende..hiver meg på jeg :)

    SvarSlett
  13. Så ut som et flott magasin!

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  14. Oj, så spanande! Har ikkje sett så mykje i det bladet, så det hadde vore artig og sett litt nærare på. Gjerne i eit vunne eksemplar : )

    God helg!

    Klem, ingrid

    SvarSlett
  15. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  16. Så spennende med nytt interiørblader:) gleder meg til å ta en nærmere titt på det.

    -camilla-

    SvarSlett
  17. Eg slenger meg på! Kjekt med nye blader :)

    Anna Helen
    anna.leversund@gmail.com

    SvarSlett
  18. Oi.. Så spennende dette høres ut :))
    Jeg blir gjerne med på trekning.

    Klem,Kari

    SvarSlett
  19. Jeg er med :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Alltid spennende med nytt interiørblad! Vil gjerne prøve et eksemplar. Marianne(mahoent@online.no)

    SvarSlett
  21. Jeg vil også vinne et eksemplar! Dette høres fristende ut :)

    God Helg,
    Hanne

    SvarSlett
  22. Det så flott ut! I det siste er jeg blitt ganske kresen på blad, for tiden er for knapp til å lese alle. Gleder meg til d kommer i butikken eller kanskje jeg er heldig å vinne:) ha en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  23. Vil gjerne vinne blad! Koselig å bla i interiørblader med te-koppen i hånda! :)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Liv-Tone

    SvarSlett
  24. Hurra for nytt i interiørblad&KK living!! Alltid spennende med ny inspirasjon:) jeg vil gjerne vinne:):)

    God held:)
    Kine:)

    SvarSlett
  25. Dette bladet har jeg lyst på og jeg ble veldig nysgjerrig på dette! Hørtes ut som om det hadde en litt annerledes vri! Gøy!
    Kari

    SvarSlett
  26. Her hos meg er det full innkjøpsstopp i all "luksus" nå når jeg er hjemme i ulønnet permisjon. Så JAAAA!! jeg vil gjerne vinne et abonnement!!!!

    SvarSlett
  27. Heisann Tonje,
    Det ser jo kjempefint ut.
    Ja takk jeg vil gjerne ha magasinet.
    Klem Linn

    SvarSlett
  28. Dette tror jeg blir et magasin jeg kommer til å like. Gleder meg masse til det kommer i hyllene, og krysser fingrene for at jeg vinner :)

    God helg :)

    /Kristine
    (k_stordal@hotmail.com)

    SvarSlett
  29. Så spennende! Hiver meg på i trekningen :)

    Mari_thingstadberget@hotmail.com

    SvarSlett
  30. jeg vil veldig gjerne vinne!!!

    SvarSlett
  31. Oh jepsi pepsi, det er klart jeg vil!
    Er supernysgjerrig, alltid gøy med nytt blad :)

    SvarSlett
  32. Jeg sier gjerne ja takk til et eksemplar av et nytt, spennende og inspirerende interiørblad. :))

    Jeg ønsker deg også en strålende god helg!

    SvarSlett
  33. HEI,
    så spennende magasin. skulle vært gøy å fått et innblikk/DYPDYKK i dette flotte magasinet, så jeg melder meg på som nysgjerrig ny leser.
    Håper jeg blir "lykkelig utvalgt" ;-))
    ha en fin helg,

    KLEM TOVE

    SvarSlett
  34. Ser kjempespennade ut. Vil gjerne vinne ja:-)

    Malin

    SvarSlett
  35. Ja! Jeg vil veldig veldig gjerne vinne bladet!

    klemklem

    SvarSlett
  36. Spennende og inspirerende :) Prøver lykken jeg også med et lodd :)

    mvh Kristin
    kristin_sp@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Spennede!:) aldri lest det bladet før! Så blir med:)
    håper eg blir en av de heldige
    mvh Janne
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Elsker nye interiørblader, bladet høre spennende ut :)

    Krysser fingre :)

    Fin fredagskveld til deg?

    SvarSlett
  39. Så spennende! Med oppussingsprosjekt fra 50tallet og 3 små hadde det vært flott med et inspirasjonsavbrekk med interiørblad. Jeg blir med! Anealvestad@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Så spennende med nytt blad. Elsker interiørblader :-)
    Så da MÅ jeg bare prøve lykken her jeg også. Krysser fingrene ;-)
    God Helg!
    -Susanne-
    :-)

    SvarSlett
  41. Heisann,
    Kven vil ikkje vinne noko slikt? Klart eg er med!

    Klem

    SvarSlett
  42. Du verden, dette må være mitt nye drømmeblad... Tenk om jeg kunne blitt en av de heldige 10. Ønske ønske... ;-)

    SvarSlett
  43. Ja, det har jeg kjempe lyst til... :) slutta i jobben min i dag, en liten seier, men alikevel... budsjettet blir rimelig tight... :/ jaja.. satser på at jeg finner lykken, eit deilig blad hadde vert en god start! :)

    Klems...

    SvarSlett
  44. Ja! Jeg vil gjerne vinne! Trenger all inspirasjon jeg kan til vi skal flytte inn i nytt hus:)

    SvarSlett
  45. Åjaaaa, jeg vil gjerne vinne!Vi er midt i husbygging, så suger til meg alt jeg kan av inspirajson<3<3<3Krysser fingre og tær for at jeg blir en av de heldige:)

    Ha en fortryllende helg<3

    SvarSlett
  46. Dette bladet har jeg gledet meg til kommer! *tvitvi* jeg hiver meg på konkurransen!

    GOD helg! Klem Anine

    SvarSlett
  47. Så spennende med nytt magasin!
    Prøver lykken jeg : )

    Nyydelige bilder av minstemann
    under her òg : )

    Riktig god helg Tonje!
    KLEM

    SvarSlett
  48. Åh jag är gärna med om jag får!!

    Ha en mysig helg

    SvarSlett
  49. Ja gjerne!
    Hadde vært spennende med noe nytt og lese..
    *tvitvi*

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  50. hilde(.gunderstuen@hotmail.com)24. februar 2012 kl. 21.25

    Jaaaaaaaa, takk! Man kan aldri få nok interiørblader og fantastisk inspirasjon! :-)

    SvarSlett
  51. Jaaaa, vil gjerne vinne! Er fast abbonnent på KK over mange år:-)
    Anita L. Aarvik

    SvarSlett
  52. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  53. Høres ut som et spennende blad. Må nok sjekkes ut uansett om jeg vinner eller ikke.......

    borgny_bjerke@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Jippi, jippi, jippi.. Dette bladet tror jeg sklir rett inn blandt mine favoritter.. Gleder meg maks! Prøver lykken og håper jeg er en av de heldige som stikker av med en slik herliget! ♥

    God helg til deg
    Klem fra meg

    SvarSlett
  55. Åååå... Jaaa! Gøy med nye interiørblader. Spennende å prøve et nytt, ja visst jeg får sjangsen da ;0)

    SvarSlett
  56. Høres ut som et kjempe kjekt blad!
    En kjempe kjekk trekning:)

    Riktig god helg til deg og dine.)
    PS: slitan med nye stoler-knall tøffe!

    SvarSlett
  57. Ja takk, jeg vil gjerne vinne ett eksemplar :)
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Vil såklart være med på trekning :) høres ut som et blad jeg kan like!! Krysser fingrene og ønsker deg en fin fin helg :)

    SvarSlett
  59. Jeg blir veldig glad om jeg vinner et eksemplar:)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  60. Eg vil veldig gjerne vinne eit eksemplar!

    SvarSlett
  61. Nytt og spennende, jeg er med :)
    Klem

    SvarSlett
  62. Wow dette bladet så kjempe inspirerende ut!!!Kan ikke si annet enn at jeg hadde blitt kjempe glad hvis du valgte ut meg :-) God helg!! Klem Ruth

    SvarSlett
  63. Hei,
    Så spennende med nytt blad. jeg vil veldig gjerne være med i trekningen : )

    Ønsker dere en fin lørdag!

    Varm klem fra Thailand!

    SvarSlett
  64. kjempespennende!
    jeg vil gjerne være med!

    har ikke noe bladabbonnement, egentlig helt teit, for jeg kjøper jo balder hver måned uansett... Så hadde vært kjekt og endelig fått et som dumpet ned i postkassen:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  65. Alltid spennende med nye interiørmagasiner, så dette vil jeg veldig gjerne være med å konkurrere om! Vil også slenge inn en kommentar å takke for super inspirasjon gjennom bloggen din!

    mailto: elinhalleland@gmail.com

    SvarSlett
  66. Alltid så spennende ny nye magasiner kommer. Dette ser jo ut som et koselig og inspirerende blad, og jeg gleder meg til å lese det.
    Selvfølgelig vil jeg vinne. Kan jo krysse fingrene å håpe på en koselig bursdagspresang :P

    riktig god lørdag :)
    klem Mari

    SvarSlett
  67. Elsker når det kommer nye interiørblader :D
    Liker bladet KK så godt, så en interiør versjon må jo bare være midt i blinken :)

    Ha en fortsatt flott helg :)

    SvarSlett
  68. Dette hørtes jo ut som et helt supert blad! Håper jeg er en av de heldige :D

    SvarSlett
  69. Elsker interiørblader så dette vil jeg gjerne være med på. Høres ut som et spennende blad.

    SvarSlett
  70. Jeg vil gjerne vinne fordi jeg har akkurat kjøpt meg en egen leilighet (for første gang) og trenger litt inspirasjon og ikke minst, gode ideer! Jeg krysser alt for at jeg vinner et eksemplar!

    SvarSlett
  71. Hei! Jeg vil gjerne vinne et eksemplar av KK Living! Tenk så deilig å sitte i solveggen og nyte en god kopp kaffe og et nytt inspirerende blad!!

    Camilla:-)
    (henriksen.camilla@gmail.com)

    SvarSlett
  72. Høres jo helt topp ut!
    Pappas gjørne blir spennende:)

    Jeg henger meg på og prøver lykken ♥

    SvarSlett
  73. Ja, det så spennende ut! Klart jeg vil være med i trekningen :)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  74. Spennende med nytt blad.
    Gleder meg til å prøve:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  75. Dette bladet gleder jeg meg til å lese, så det hadde bare vært topp å vinne dette . alle interiørblader leses med stor interesse! ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  76. Alltid spennende med et nytt interiørblad.. jeg blir med i trekningen:))

    Hilde
    hilols2@online.no

    SvarSlett
  77. Så gøy :) Overtar hus i mai, så sluker alt jeg kommer over av interiørblader. Har visst ikke fått med meg dette bladet.

    Lillian - lill.bakken@hotmail.com

    SvarSlett
  78. Fine stoler du har fått deg!
    Hilsen Janne

    SvarSlett
  79. Så spennende nytt blad! :)

    Klem Line
    sveen.line@gmail.com

    SvarSlett
  80. Jatakk, jeg ønsker å prøve lykken!!
    Ha en fin ny uke !! Mona.

    SvarSlett
  81. Jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  82. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding



    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  83. Ja, jeg blir veldig gjerne med!
    Høres ut som et spennende blad, og godt lesestoff er alltid kjærkomment!
    Ønsker deg en god uke!
    Klem Anna

    SvarSlett
  84. Jeg er VELDIG spent på dette bladet!!

    SvarSlett
  85. Jeg ønsker stadig mer inspirasjon, spennende.
    Heidi:)
    heidisorensen21@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Jeg vil gjerne teste det nye interiørbladet - alltid klar for inspirasjon :-). Marit

    SvarSlett
  87. Ja takk=)
    Dette bladet tror jeg blir bra!

    -martheot@online.no-

    SvarSlett
  88. Jaa, jeg vil gjerne vinne :-)
    Elsker å lese interiørblader og bli inspirerende.
    Bloggen din er så inspirerende, det LIKER jeg!

    Hilsen Åse (aaseborg@broadpark.no)

    SvarSlett
  89. Jeg vil gjerne være med i trekningen. :)

    SvarSlett
  90. Ja takk gjerne!

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  91. Så kjekt! Jeg vil veldig gjerne vinne:-) marthine.95@hotmail.com

    SvarSlett
  92. I'm in:)
    Høres ut som et hyggelig blad.

    SvarSlett
  93. Åååå... Eg e sikkert forseint ute, til å ver med i trekkninga, men eg prøva fordet :|
    helentenfjord@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Deltar mer enn gjerne:)
    livvedvik@hotmail.com

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger