Fredag ♥

3.30.2012

Med rene gulv og friske blomster i ny vase kjøpt hos fine butikken Nordisk Rom på Os.
Skal senere nytes i Ghost 09 Loves Seat, mitt nye favorittmøbel..
Jaja et av de for det er to til!
Bord fra tippoldemor Josefine og den nye lampen vår fra Ay illuminate.
For jeg var jo i Ølen for en tid tilbake og det var ikke rent lite som
fikk være med meg hjem (tviler på ingeniøren slipper meg ned alene dit igjen:)
Jeg har så mye lovord å fortelle om den butikken, jeg fikk så
god hjelp, tegninger og gode tips. Og noen veldig
fine møbler fra en nydelig butikk!!!!
Sjekk ut den fineste bloggen  til 
Anita som driver butikken.

Og ha en deilig fredag!!





12 kommentarer:

  1. Fine bilder! Og Ølen møbler er ein kjempefin butikk! Eg bur i samme kommuna og er ofte innom der:) Fantastisk fine bilder i innlegget under! God helg:)

    SvarSlett
  2. Ser så flott ut, Tonje!! Ha en herlig helg!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  3. Så flotte bilder,skulle gjerne vært på Ølen møbler snart eg og:)
    Ønske deg ein fin fredag!

    SvarSlett
  4. Åhhh, Tonje! Du har fått lampen og gostolen min:) vi skal snart på et lite blogg treff på ølen møbler....bli med du også da?:)

    SvarSlett
  5. Ah! Ikke fortvil, Tonje! En SUPER giveaway er LIKE rundt hjørnet … og den bør du ikke gå glipp av!!;) Titt innom igjen;)

    … hmmm. Ja. Hvis vinduene er standard egghvit eller bomull vil nok vegger i chi (som er nesten helhvit) oppleves som litt for hvit i forhold … Vanskelig det der;))
    Ha en super helg!!

    STOR KLEM

    SvarSlett
  6. Fineste vasen med de fineste blomstene:)
    Kos med litt nytt ja ♥

    Denne berømte Ølen møbler skjønner jeg at man MÅ besøke, vi får legge ferien innom i år kankje, hihi:)

    Ha en fin fin fredag!

    SvarSlett
  7. Ranunkler og Omaggio er det vanskelig å slå. Så vakkert!

    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  8. Herlige bilder... deilig med fredag =))

    Hvis du ønsker å prøve lykken på et gavekort-ønsker jeg deg velkommen inn på bloggen min ..I morgen bør du følge med =))

    ha en fin fredag

    Kerstin

    SvarSlett
  9. Jeg har veldig lyst å ta turen til Ølen snart. Har hørt så mye om butikken :)

    Fine bilder og det bordet så nydelig ut!

    Ønsker deg ei god helg og en fin påske
    Klem Tonje

    SvarSlett
  10. Elsker vasen! Nydelig. God påske til deg:)

    SvarSlett
  11. Hei!
    Takk for idag ja, morro å treffes sånn tilfeldig;)
    Håper du og andre bergens bloggere blir med på treff, det hadde vært kjempe koselig å få snakke mer med deg:)

    God lørdagskveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  12. SÅÅÅ fina bilder:) Jag gillar din blogg..Vill du ha vår inspiration ala IKEA kan du kolla in min blogg:)

    Jag önskar dig en riktigt GLAD PÅSK

    LOVE Maria på inredningsvis

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger