Nisjer

3.09.2012

foto til venstre Line Klein
Kjølerommet er ferdig og på veggen som kjøleskapet har stått til nå, har jeg hatt 
vanskeligheter med å bestemme meg for hva vi skal gjøre med.
Men så kom jeg over bilde oppe til venstre, viste det til ingeniøren som
er superglad i custom made nisjer så slik blir det der.
Jeg har dessuten hatt en fantastisk tur til Ølen nærmere bestemt Ølen Møbel.
For en butikk og for noen eiere...
Nytt hampteppe fikk være med meg hjem,  og mer kommer:-)

Ha en super start på helgen!



16 kommentarer:

  1. Så snygga bilder! Önskar dig en fin helg. Kram

    SvarSlett
  2. Jeg har også lyst på sånne nisjer, og gjør alt i min makt for å finne et sted i huset vi kan lage det- og overtale V da ;) Det der var jo veldig lurt da, i stedet for inn i veggen som jeg har sett for meg :)

    Ha en fin fredag. Klem

    ps: sender deg mail nå:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder, og det teppet var knallfint!
    Ja, Anita er en utrolig hyggelig dame, får alltid god service der :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Stilig:D Det blir nok flott!

    Ha en fiiin helg:D

    SvarSlett
  5. Ønsker deg en herlig helg ♥
    Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  6. Det kommer til å bli knallfint! Gleder meg til å se. :)
    God helg og Klem

    SvarSlett
  7. Åh, ny favorittblogg! Vi liker mye av det samme ser jeg..! :D De nisjene var dødskule! *lagrer i tipsmappen* Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder og nydelig blogg.
    Vil også innom Ølen Møbel ;)

    Fin helg til deg.

    Mari

    SvarSlett
  9. Åhh, så kuule nisjer.. Nå fikk jeg en idè.. takk for inspirasjon :)

    Klem

    SvarSlett
  10. Så fint teppe!!
    Og knallfine nisjer! Slike vil jeg også ha!!!
    Men hvor, mon tro..:)

    Håper helga blir super!
    Klem:)

    SvarSlett
  11. Det blir nok kjempeflott!

    Og jeg er så misunnelig på deg som har vært på Ølen møbler. Skulle så gjerne tittet innom den flotte butikken en gang. Men det er liksom ikke et sted jeg kjører forbi.. Og da blir det jo ikke til..

    Utrolig lenge siden jeg har vært innom deg, men det skal jeg fikse på umiddelbart. Du må selvsagt på plass i bloggrollen! Av og til så faller noen ut uten at jeg helt skjønner hvorfor.. :(

    God helg!

    SvarSlett
  12. Det blir nok kjempeflott!

    Og jeg er så misunnelig på deg som har vært på Ølen møbler. Skulle så gjerne tittet innom den flotte butikken en gang. Men det er liksom ikke et sted jeg kjører forbi.. Og da blir det jo ikke til..

    Utrolig lenge siden jeg har vært innom deg, men det skal jeg fikse på umiddelbart. Du må selvsagt på plass i bloggrollen! Av og til så faller noen ut uten at jeg helt skjønner hvorfor.. :(

    God helg!

    SvarSlett
  13. Lekre bilder!

    Ønsker deg en fin lørdagskveld. Vi har senkes oss ned i sofaen alle fire foran barnetv (jeg med dataen i fagent, mannen med et blad, ungene med gotteriskåla) Kos :)

    Klem Tonje

    SvarSlett
  14. Herlig, elsker nisjer jeg også. Blir nok kjempefint, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  15. beautiful styling.
    Love how the white is only disturbed by gorgeous black ceramics and timber details :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger