Planlegger stue og gang

3.04.2012

Her skjer det mye om dagen gitt, det er veldig gøy.
Gangen begynner å ta form, i dag har vi lagt vannbåren varme, straks legger vi gulv som skal males.
(et gulv som vi skal ha midlertidig til vi finner & bestemmer oss for gulv i hele 2 etage) 
Sofa har vi kjøpt, lampen bestemt men den vil jeg vente med å vise:-)
Valg av stol sliter vi litt med .. men lurer på Loveseat fra Ghost,
ingeniøren sin kommentar; Ser jo ut som en krølletet ting...
men...tror kanskje det blir den alikevel:-)

Håper du har hatt en deilig søndag!

10 kommentarer:

  1. Kult, nå blir det trolig sofa og puff her også;) Fra Tine K...og som jeg gleder meg! Liker Ghost stolen jeg...

    SvarSlett
  2. Elsker den stolen....vil ha!
    Ser ut som dere har mye på gang og det kommer til å bli såå fint :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Du har så god smak Tonje. Det blir Knall fint!
    Gleder meg til å se mer.
    Klem fra meg

    SvarSlett
  4. Ooooooohhhh, det blir lekkert!!

    SvarSlett
  5. hahahaa... må si meg enig m ingeriøren jeg da... :) men i rette omgivelsene blir den nok braaa... ;) d jeg har sett fra deg til nå har vert kjempe fint. :)

    klems Diana.

    SvarSlett
  6. Den krøllete tingen står på min liste..den er lekker!!
    :)

    SvarSlett
  7. Spennende! Gleder meg til å se resultatet!

    Fin søndag til deg:)

    Kaja

    SvarSlett
  8. Er sikker på at det blir kjempefint hjemme hos dere Tonje:) Du har det så fresht og fint og så gooood smak! :) Gleder meg til å følge med på stue og gangen.

    Klem fra Pernille

    SvarSlett
  9. Vakre collager : )
    Elsker fargene!

    God klem fra meg -
    håper uken blir fin!

    SvarSlett
  10. Spennende med planlegging, deilige farger. Gleder meg til å se resultatet, du har det så utrolig flott :)
    God helg, klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger