tuesday ♥

3.13.2012


Ny lampe fra Tine K kjøpt hos Ølen Møbel.

my tuesday

Ha en fin du også!

15 kommentarer:

  1. Lekkert bilde, lekker lampe! Ha en fin tirsdag :)

    SvarSlett
  2. Akk, din heldiggris!!
    Nydelig lampe, fotografert i
    herlig lys! Der traff du meg
    midt i interiørhjertet mitt!!

    Glad tirsdag til deg.
    Jippirop fra Ane

    SvarSlett
  3. Nydelig lampe fra den fineste butikken i mils omkrets:) Fikk opp min lampe fra samme butikk nå på lørdag, og den er bare perfekt! Bilder fra det på mitt siste innlegg:)

    SvarSlett
  4. Fint tirsdag til deg :)
    Vicky

    SvarSlett
  5. Underbara tryck, underbar bild...karm

    SvarSlett
  6. Lekker lampe! Jeg venter på pakke fra Ølen Møbel i disse dager :) Tine K keramikk, juhuu! Ha en super tirsdag :) Klemmer

    SvarSlett
  7. Fiiin lampe!!
    God tirsdag!
    Ellen

    SvarSlett
  8. Herlig!! Heldige deg ;-)

    Ha en fin tirsdag ja!

    SvarSlett
  9. nydelige lampen! jeg har kjøpt min helt hvite tineK lampe på ølen møbler, digger den butikken!

    SvarSlett
  10. Den er så fine! :-) Gratulera med ny!
    Eg har bordlampen med samme (litt mindre skjerm) stripete mønster, kjøpt også i Ølen! :-)
    VELDIG kjekke butikk!

    Ha ein gode dag! Gi nydelige gutabassen ein suss på naso! :-)

    SvarSlett
  11. Fineste fine tingene ♥
    Og jeg elsker bildet!!

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlett
  12. Kjempeflotte trykk fra tre talentfulle damer!

    SvarSlett
  13. Nydelig lampe og kjempe fine bilde trykk!!
    Ha ein fin fin kveld:)

    Camilla

    SvarSlett
  14. Å så flott, så lyst og lekkert. Gratulerer med ny lampe, klem fra Agnete:)

    SvarSlett
  15. Kjempe fine lamper! Har selv de hvite i plisse, men tror jeg skal gjøre en forandring. Nå gleder jeg meg bare til sofa og puff kommer snart....og trenger et nytt stue teppe, tips?

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger