Gang etter og før

4.02.2012


Velkommen inn i vår nye gang!! Her har ingeniøren gjort ALT jeg blir varm om hjerte
av å tenke på hvor mye han har gjort jeg! Ned med vegger, vekk med vindfang, bort med fliser
og parkett. Opp med nye vegger og tak, lagt vannbåren varme i gulvet, lagt ny parkett som er
malt hvit. Bygget kjølerom og ikke minst har vi designet og han bygget skohyllen, 
den skal forresten bli svart. Nederste hyllen var ment til boksene i tre fra IKEA men den er fylt opp med sko allerede så vi får noen fine kurver oppå tenker jeg.
 Jeg har klart å slette bildene jeg tok med mitt kamera så et dårlig mobilbilde, det gjør vondt i sjelen å vise dette skal dere vite...
Taklamper fra Delta Light kjøpt hos the one and only 
Hanne/ Oslo Lighting
Eames stol får du kjøpt brukt i ny spennende butikk som snart åpner 
Teppe i Hamp fra Tine K kjøpt i favorittbutikken Ølen Møbel.
(som snart skal ha bloggtreff, noen fra Bergen som vil være med?)
Dots fra Muuto kjøpt hos Nordisk Rom.
 .
Hele 6 pendler fra House Doctor har vi hengt opp, litt mye lange
ledninger enda, men nå når de har fått hengt noen dager
skal vi kutte av dem så det blir litt mer ryddig...
Jeg er virkelig så fornøyd!

Ha en fin påskemandag..


25 kommentarer:

  1. Så utrolig lekkert det ble. Kan godt forstå at du er fornøyd med dette :)
    Ha en strålende påske.

    Kerstin

    SvarSlett
  2. Så utrolig lekkert!! :-) også så stor forskjell!

    Klem

    SvarSlett
  3. Ikke rart du er FORNØYD :)
    Det har du og den flinke mannen din all grunn til!
    Deilige å lukke opp ytterdøren og møte dette synet -liksom sånn "Hjem kjære hjem-følelse" ;)
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Oj for ein forskjell,utruligt lyst og lekkert det blei:)
    Du har virkelig grunn til å være storfornøyd:)
    Ein fin dag til deg!

    SvarSlett
  5. W.O.W.!!
    For ein rå forandring!! Det må vere som å kome til Himmelen.
    Men eg er ikkje heilt sikker på om det gjer meg motivasjon til å fkse sjølv, eller om eg berre sig saman av beundring and that´s it. Eg er jo ikkje gift med ein ingeniør... : )
    Gratulerar med ny gong!!

    SvarSlett
  6. WOW! Detta var rå lekkert. Blir heit stum. Så enkelt og reint. Ikkje så først før bilde heller då ;-) Eg skal og på treff på Ølen Møbel. Gler meg til å besøka den etter å ha lese så mykje om den. Men eg kjem sørifrå, du var vel ute etter å ha nokon å køyra i lag med kanskje. Fin påske til deg og dine :-)

    SvarSlett
  7. Så flott det ble .....lekkert...
    Fin påske til deg

    Klem fra meg

    SvarSlett
  8. Så fint!!!! :) mye lys!!!
    Blogg treff? det vil jeg gjerne være med!

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  9. Herlighet, så flott det ble!!
    Skjønner godt at du er strålende fornøyd med dette.
    Såå lyst, trivelig og ikke minst stilig!

    Bloggtreff høres spennende ut!

    SvarSlett
  10. Wow, det ble kjempe fint, Tonje!
    Hvitt og lekkert :)

    Ha en fin dag!
    klem fra Silje

    SvarSlett
  11. Utrolig flott gang dere har fått, lys og herlig. Elsker den roslige hyllen. Er den til sko ? Ønsker med en så stor gang selv :)

    God påske!
    klem Mari

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Utrolig lekkert; blir så inspirert! ( her i kaoset :))

    SvarSlett
  14. Er dette virkelig samme gang?? Fantastisk flott den ble. Og du, et dårlig mobilbilde gjør jo bare forskjellen ENNÅ større... om det i det heletatt er mulig ;))

    God påske til dere :)

    //Beate

    SvarSlett
  15. Wow! Va snyggt! Inspirerande som vanligt att kolla in här hos dig! Du är så otroligt pricksäker och har en underbar känsla för stil :)

    Kram Tina

    SvarSlett
  16. Duverden så lekkert! Godt jobba av både håndverker og stylist må jeg si!!

    Det hørtes veldig kjekt ut med bloggetreff hos Ølen Møbler. Har hatt så lyst til å reise dit. Men når er det snakk om? Om det passer seg slik blir jeg gjerne med!

    Ha en fin dag, nyt den flotte gangen! :)

    KLem

    SvarSlett
  17. Lekkert, lekkert!!
    Her har dere vært kjempeflinke ja:)
    Likte ALT jeg:)

    Ha en fin fin dag ♥

    SvarSlett
  18. WOW så lekkert!
    Flinke dere er..

    Klem
    Christine

    SvarSlett
  19. knallflott ble det, og skohyllen dere har designet var bare genial

    SvarSlett
  20. Aj aj ajjjj! Her va det lekkert du!! Skjønna godt at du e fornøyd! Bloggtreff på Ølen hørtes kult ut- æ vil være med!!! Hepp hepp!! :-)

    SvarSlett
  21. Hjelpe meg...er dette virkelig samme rom? Fy flate (sorry) så utrolig fint det ble:)) Bloggtreff ja, jeg er med:) Klem fra Agnete

    SvarSlett
  22. Veldig fint! Er bare litt nyskjerrig; hvorfor valgte dere å male parkett for å få hvitt gulv? Vi har laget hvitt gulv (oxo med vannbåren varme under), men la hvitt eopxy gulv. Vet at dette er veldig slitesterkt, derfor valgte vi det.

    AK

    SvarSlett
  23. HEi AK!

    VI valgte å ikke gjøre det av flere grunner. Vi hadde en mann her som skulle legge eopxy på kjøkkenet men han sa at det gulnet en del og slik var det bare. og så måtte vi da støpe gulv for det er det ikke nå..Men hovedgrunnen var at det gulnet så han anbefalte det ikke..
    I gangen (og kjøkkenet/stuen) skal vi med tiden legge Dinesen gulv derfor kjøpte vi en billig parkett på tilbud nå og malte den...
    Jeg skal ha eopxy i garasjen hvor jeg skal ha verksted/studio:)

    Beste hilsen,

    Tonje

    SvarSlett
  24. Hei igjen,- tusen takk for fint svar! Hmmm... Usj,- gulning er vi ikke glad i... Heldigvis er ikke gangen stor, og vi måtte støpe uansett. Så da kan vi gjøre om dersom den gulner... Dinesen-gulv er FANTASTISKE! Men skjønner det må spares til, - de er dyre...( Vi valgte også en mer økonomisk utgave, lutet og hvitoljet furu, er veldig glad i det også...) Lykke til, - hilsen fast leser ( uten blogg, - tiden strekker ikke til...)

    AK

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger