InnsidenUt

4.19.2012

heter bloggen jeg vil tipse om i dag..
Innimellom dukker det opp blogger som jeg synes skiller 
seg litt ut, som har noe spreke påfunn, og noen bilder
som gjerne ikke forsvinner fra netthinnen. Disse bildene har 
ikke forsvunnet fra min netthinne jeg tenker faktisk stadig 
på dem, og kunne jeg satt penger på det;;)
Vedder jeg på at det er en av finalistene til 
NIB sin utfordring Colour addict.
Det tenkte jeg da jeg så bildet første gang 
for flere uker siden også.. Er det slik at det
er tilfellet har det i alle fall min stemme! 

Sjekk ut InnsidenUt !

Fin torsdag til deg.



7 kommentarer:

  1. Takk for tipset;) har såvidt sjekket den ut...

    SvarSlett
  2. Ja, helt enig det er en kjempefin blogg, har alt fanget min interesse.
    Ha en fin dag!

    Katrine

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder,
    Takk for tips!

    SvarSlett
  4. Den bloggen skal jeg titte innom :) Likte disse bildene og har også tenkt at de kanskje blir en av finalebildene :)

    Gratulerer med galleriplassen!

    Ønsker deg en flott dag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. Å tusen takk for at du skrev om bloggen min, har ikke ord. Var tilfeldigvis innom å så at tallene bare føk i været her. For en hyggelig overraskelse:) Man er jo alltid sin egen største kritiker, og jeg synes selvfølgelig at mine bilder ikke kan måle seg med alle de andre vakre bloggerne sine. Hadde vært veldig gøy å vinne utfordringen denne gangen, for den premien er noe jeg virkelig kunne tenkt meg:)) Uansett om jeg kommer med eller ikke, så var det en flott "premie" for meg å lese bloggen din i dag, tusen hjertelig takk:) Klem fra Agnete

    SvarSlett
  6. Kjempefine bilder! InnsidenUt er veldig fin blog.

    Vicky

    SvarSlett
  7. Denne skal sjekkes! Fint med nye tips innimellom!!

    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger