Påskepyntet bord

4.05.2012

I turkis, gult og pittelitt sort. Lage mat og dekke bord er en av mine store 
lidenskaper. I år er serviettringene påskeegg i keramikk 
med forskjellige stempel/strukturer
 og lyst grønt prikkete bånd.
Påskeliljer fra hagen.
Dekketallerken i tinn og sølvtøy. Jeg dekker nesten alltid med sølv når vi har gjester,
jeg tenker at når man har så fine ting må de ikke støve bort i en skuff!
Hvit krøllete lin (som farmor mener ikke bør være krøllete) men i mitt hus er
 det heldigvis jeg som bestemmer:)
 Ny Mano karaffel i lys turkis farge, helt fantastisk fin!

Ha en fin skjærtorsdag!

Velkommen nye følgere her og på facebook!

 





11 kommentarer:

  1. For et FANTASTISK påskebord Tonje :)

    God påske!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelig påske bord!

    Ha en fin dag,
    Vicky

    SvarSlett
  3. NYDELIG! For et bord! ♥

    Fin fin påske til dere

    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  4. Fantastisk nydelig påskebord!!! Sart, enkelt og fiiint:) Hvor har du kjøpt de nydelige serviett"ringene"? De var lekre med ulik struktur:)

    SvarSlett
  5. Så enkelt og vakkert! *Liker*

    Fin fin påske til deg:)

    SvarSlett
  6. Nydelig... alt!
    Elsker de hvite flatene og de herlige fargene innimellom :)
    Flott keramikk også.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  7. Nydelig dekket påskebord:)
    ELsker eggene ♥

    SvarSlett
  8. Ååå, for noen heeerlige og deilige farger!! Veldig flotte bilder!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  9. beautiful table setting, so lovely!
    x kat

    SvarSlett
  10. nyyydlig dekket bord :)

    fortsatt fin påske til deg!

    henriette

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger