Today is the day!

4.18.2012

Er det noen som husker Denim puten jeg laget? Den stikker seg
frem igjen, denne gangen i det engelske magasinet 

Denim er April måneds obsession i Mollie Makes. Jeg liker i 
grunnen alltid denim men spesielt om våren og sommeren! 
Peace puten i bakgrunnen sydde jeg etter 
Den gode feens konvoluttåpnings-oppskrift i fjor.
Super lett å forstå og ingeniøren trodde den var kjøpt...
(Så takk for den Linda!)
Peace tegnet er brodert på med Janomen.
Så er det blomsterputen fra Himla, den blir egentlig litt for 
blomstrete/romantisk for meg, men minner meg sånn om 
noen gardiner mamma hadde i gamle dager så 
den får være fremme av og til..

"today is the day" puten min på engelsk glanset papir, hihi. 

Ha en deilig lillelørdag!


18 kommentarer:

  1. Så gøy, gratulerer. Ikke så rart da, den er skikkelig tøff!

    SvarSlett
  2. Så kult! Gratulerer :-)

    Vicky

    SvarSlett
  3. Hei Tonje, søte puter:) og sofaen er en drøm
    Som min:) takk for svar hos meg! Fin dag til dere..,

    SvarSlett
  4. den puten er jo bare så stilig også da:)
    ha en fin dag!
    klem ellemell

    SvarSlett
  5. Å så moro!
    Puten er finfin så det er ikke rart
    de falt for den : )

    Vakre bilder - alltid!

    KLEM

    SvarSlett
  6. Nydelige puter!
    Gratulerer med trykk i blad :)
    Ha en finfin onsdag!!
    Klem
    Camilla

    SvarSlett
  7. Skikkelig lekker pute. Og kombinasjonen var bare lekker. Gratulerer med omtale i Mollie Makes.

    Ta gjerne turen innom vår blogg og bli med på blogglotteriet vårt :D

    SvarSlett
  8. SÅ flink du er!!! Knallstilig pute, bilete og stemning!
    Eg er håplaus å sy, men har ofte idear...:-)
    Ha ein kjempefine dag!
    Klem

    SvarSlett
  9. Gratulerer med fin omtale! :)

    KNALLFIN pute! :) Dongeribuksene ligger så fint på hylla i stoffboden hjemme ;) En vakker dag skal jeg prøve meg på en slik!

    Takk for kjempefin inspirasjon.

    Mari

    SvarSlett
  10. Så GØY:) Gratulerer med det.

    og forresten tusen takk for kk bladet, kom mandagen i påsken.

    Ha en fin dag.

    klem

    SvarSlett
  11. Så GØY!!
    Gratulerer med det:)
    Puten er bare helt fantastisk fiiin ♥

    SvarSlett
  12. Kjempefin pute, grattis med omtale! Og takk for at du linka til Den gode feens oppskrift :D

    Jeg har foreløbig ikke sett noen kule jeansputer i butikkene, men denne likte jeg veldig godt :-)
    Ha en fin dag, hilsen ny følger!

    SvarSlett
  13. Så utrolig gøy, Tonje. Og så vel fortjent! :)

    SvarSlett
  14. Tusen takk for fine kommentarer jenter, blir helt rørt jeg!

    Klem

    SvarSlett
  15. Herlig pute du har laget
    nydelig farge

    SvarSlett
  16. husker godt den puta, den er jo bare så kul, alltid kjekt å bli omtalt :-)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye, puten din er veldig fin, og historien om den!
    Klem Benedicte

    SvarSlett
  18. Så utrolig fine puter! Og en kjempefin blogg =) Jeg er inspirert! Legger meg til som følger...

    Ingeborg

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger