Det er på tide!

5.01.2012

..med en aldri så liten så liten sammenkomst, mingle med andre 
interiørbloggere, snakke litt i munnen på, spise litt tapas og drikke noe godt!
Datoen er 1 juni kl 19.30, sted Jacobs All Xhibition.
Påmelding innen fredag 25 mai til 

tonje(at)byit.no.

Håper du vil komme!

Beste hilsen:
Agnetet Innsidenut
og 
Tonje

Disse er med:

Lill Charlott med bloggen Lillpastill
Vicky med bloggen Living Four Seasons
Jill med bloggen Fyra rum & kök
Mie med bloggen Mies Mirakler 
Marianne med bloggen Fruehuset
Hanne med bloggen ElleMell
Christine med bloggen MøbelPøbel.

11 kommentarer:

  1. Så gøy! Ja, jeg vil kommer :)

    Han en fin sol dag,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Å så kjekt! Skal sjekke avtaleboken min så snart jeg har den fremfor meg, men regner med det dumper en påmelding fra denne jenten her ned i innboksen din.. :)

    SvarSlett
  3. Så gøy! Skulle gjerne tatt turen "hjem" den helgen for et bloggtredd, men har allerede planlagt hyttetur til Sørlandet.. Men benytter gjerne anledningen en annen gang! :)

    SvarSlett
  4. Æ bli iallefall med!! :-)) Wuhuuuu!!

    SvarSlett
  5. Da har jo eg lyst å vera med på! Må berre sjekk kor mannen er på den datoen! :-)

    SvarSlett
  6. Jeg skulle også gjerne tatt turen over fjellet til hjembyen min for å være med på dette, men har planlagt venninnetreff i Bergen bare to uker senere... Regner med jeg kommer på interiørmessen til høsten, vel og merke :)

    SvarSlett
  7. Det høres kjempekjekt ut!
    Jeg blir gjerne med!

    Flott nytt teppe fra IKEA! Vi var der også på åpningsdagen, men null kø! :)

    SvarSlett
  8. Høres veldig kjekt ut, jeg er med :) *♥*

    SvarSlett
  9. Jeg ville SÅ gjerne blitt med dere jenter, hadde vært så kjekt med bloggtreff. Datoen går desverre ikke for meg, skal på utdrikningslag for en grei jente akkurat denne kvelden. Håper du tar flere initiativ Tonje!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger