Fredag med striper

5.04.2012



Vi har fått nytt teppe i stuen, ingeniøren ble sendt til
IKEA på åpningsdagen. To timers køsitting
ble det, hjalp ikke akkurat at Lars Vaular
hadde konsert i kassen da han
skulle betale også:)

Naboen vår sa så fint:
Ka?? ska han på IKEA i dag? Koffor det??
Du e ikkje snill med han:)

Emilie sa: Å det var fint mamma, har du vært Ølen igjen :)?

Ha en deilig fredag.

|Husk bloggfest les mer her.|

Edit: Jeg har så lyst på den DAY HOME puten med stor stjerne på 
fra i fjor, jeg har prøvd å få tak i etter alle kunstens regler
uten å lykkes. Om det er noen der ute som er lei den
og vil selge kjøper jeg den gjerne..
Send meg i så fall en mail på tonje(at)byit.no
 

13 kommentarer:

  1. Det var knallfint..
    Helt greit å sende mennene rundt på ærend innimellom.

    Jeg kjøpte nettopp sort&hvitt stripete pledd på ikea..

    Ha en flott helg.
    Klem:)

    SvarSlett
  2. Så nydelige bilder! Liker stilen din veldig godt! :) La oss til som følgere, for her vil eg komme tilbake :)

    Fin helg til deg, klem Helene

    SvarSlett
  3. Det ble kjempe fin! :) Inspirerende stil!♥
    Jeg skal til Ikea i dag!! :)

    Ha en fin helg,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Hehehheeheheh! Vært på Ølen, eller vært på druen! :-D
    Knallstilig! Reint, lekkert og veldig grafisk fint! Lampen er berre den berømte toppen på kako (?).
    Gode dagen til deg, Tonje!
    Eg er i skikkelig gulpemodus (les: vetleguten gulpar PÅ meg - skulle jo vore meg sjølv som for rundt å gulpa på kle og klut!) i dag. Trur eg må hiva meg rundt å lata som eg gjere noko veldig important!

    :-)Bodil

    SvarSlett
  5. Nydelig! Det svarte bordet ble så stilig sammen med teppet. Skjønner godt at tullemor mente du hadde vært på Ølen :-) for der var det masse lekkert.
    Det var forresten koselig å treffe deg, og lykke til med treffet det er alltid gøy:-)

    God helg fra Annfrid

    SvarSlett
  6. Elsk! Jeg sitter og venter på at dette teppet skal komme inn igjen hos IKEA i Oslo, da blir det full fart dit for å kjøpe :) Ha en herlig helg! Klemmer

    SvarSlett
  7. SNILL mann:)
    Det teppet er så fantastisk KULT!!
    Flotte bilder:)

    Ha en fin fin helg ♥

    SvarSlett
  8. Har prøvet selv og få tak i det teppet, men er utsolgt over hele landet da jeg så på det. Men er veldig fornøyd med teppet vi har fått nå;)

    SvarSlett
  9. Vakkert! så luftig og lekkert!
    Teppet er råkult.. :-)

    Smil fra Vibeke

    SvarSlett
  10. Du har en tålmodig mann- MIN hadde aldri i livet dratt ut dit, måtte isåfall ha trua me hagle og det som verre e....-fniiis!! Kjempefint blei det!! Go ælg til dåkker :-)) -Me og uten øl!

    SvarSlett
  11. er selv superglad i striper og har ett lignende teppe, mitt er fra Ellos

    SvarSlett
  12. Snill mann du har! Min hadde blånektet.. Ikea er vel siste stedet min kjære ønsker å være, hvertfall ikke på en åpningsdag. hehe.
    flott teppe :) lyst på selv!
    God helg!

    SvarSlett
  13. While you may consider a polo shirt casual wear requiring little care, if you take the time to iron polo shirts, your appearance while wearing them will greatly improve. Because the ribbed collar of a polo shirt tends to curl over time, iron it to keep it neat and flat.stylish polo shirts

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger