Pizzasnurrer

5.15.2012

a là tonje.
Jeg brukte grovt mel i deigen.
Fyll:
creme fraiche
oregano
litt salt
to fedd hvitløk
knust/finhakket
litt peppermix 
blandes og
smøres ut over
deigen.
Pepperoni
kan gjerne finhakkes
når man lager snurrer.
Sorte oliven/ cherrytomater
 likeså.
Hiv oppå
og rull sammen.
Ost på toppen.
Barna elsker.
Voksne også:)

Prøv!

Ha en fin dag!

|Veldig kjekt at flere har
meldt seg på bloggfest!
Vil du være med?
Trykk her mail meg,
 ta gjerne 
med bildet
og del/link det!
Jo flere 
jo bedre.
Dette blir gøysi!|

7 kommentarer:

  1. Ser nam.nam ut!! :-)
    Blogg treff ja... Jeg er jo ikke direkte interiør blogger jeg da...men kanskje jeg kan være med for det... Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Mmmmm, disse så gode ut!!
    MÅÅÅ prøves, så mye godt du hadde puttet i ♥

    SvarSlett
  3. I just made a blog post abour my favourite Norwegian interior design blogs and borrowed a photo with link to your site. Hope its OK with you. If not, please let me know. Have a nice 17 may day! :)

    SvarSlett
  4. Ser kjempe-godt ut:) Skal jammen meg prøves!
    Håper dagen din har vært fin

    Klem

    SvarSlett
  5. mmmmhhhh it looks very delicious!

    SvarSlett
  6. Så er jeg innom igjen og har "oppdatert meg" på bloggen din ;) siden sist har du jo skrevet litt av hvert - og jeg koser meg. Pizzasnurrer er tingen. Her blir det originalvariant av pizza i kveld, godt det og ;) Så spennende at dere skal ha bloggfest. Det blir nok helt knall :) Så takker jeg for hyggelig kommentar inne hos meg. Kjempekoselig du vil henge med videre. Jeg og -jeg henger med her! klem til deg og god helg

    SvarSlett
  7. Dette smaker lykkelig barndom lang vei! Mamma brukte nemlig å lage sånne da jeg var liten. Så fikk vi restene med i nistepakken på skolen. Nam!

    Kanskje på tide å lære å lage selv? :)

    Ha en finfin lørdag,
    Signe

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger