Turkise glimt

6.25.2012



For en liten stund siden skrev jeg at jeg synes det var vel
sort hvitt her og nå er det fikset med litt deilig dus turkis.
Tripp trappen er min gamle og for to år siden malte jeg 
den i fargen jeg a l l t i d elsker om sommeren.
Lampe fra Jielde ble jammen meg levert på d ø r e n
av beste Ølen møbel for en stund tilbake også.

Jeg var så heldig å vinne give away hos
Terese,  nydelig sengetøy fra by nord
levert av Loving.no. Vi har dobbeldyne
og dette var kun 2 meter langt så da 
ble det i stedet vår nye duk! 

Ha en fin kveld!

15 kommentarer:

  1. Love it all...kunne tent meg selv en store Jielde lampe. Nydelig er den. Digger måten du har bildene opp på bildelisten. Ikke sånn A4 som jeg har det, hehe...

    SvarSlett
  2. Vakkert hos deg!
    kjempe fin som du forresten!
    klem Hege

    SvarSlett
  3. Fint og rent med sort og hvitt. En fargeklatt gjør seg også da når den er så liten:) Super service på Ølen møbler ja, det har jeg også erfart!

    SvarSlett
  4. Kuuult!! Lekker fargeklatt :)

    SvarSlett
  5. KULT!
    Og stiiilig med den duken :)

    SvarSlett
  6. Cool pictures! Very original!

    Love Lisanne

    SvarSlett
  7. Stilig!
    Jeg venter på en Jielde lampe også, bare hakket mindre :)
    Så tøft å ha dynetrekket som duk!
    Jeg hadde IKEA sengeteppe som duk sist uke, hehe, mannen trodde jeg hadde klikket. *lol*


    Ha en fin sommer!

    SvarSlett
  8. Å så lekkert! Og den turkise stolen gjorde toppet jo det hele.. LOVE IT!
    Er helt hekta på turkis/mint om dagene, så dette innlegget var midt i blinken for meg og "kastet" på meg herlig inspirasjon.. :)

    Fin fin ukestart til deg og dine..
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  9. Så nydelige bilder,du har det så fint:)Har så lyst på kvite gulv eg og,blir så lyst og lekkert:)
    Fin kveld til deg!

    SvarSlett
  10. Så lekkert dere har det.Bare elsker den lampen:)

    Nyt uken!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. Turkis blir aldri feil!
    Og så lurt å bruke dynetrekket som duk :)

    SvarSlett
  12. ÅH så fint du har det hemma!!

    Kram Emma

    SvarSlett
  13. ÅH så fint du har det hemma!!

    Kram Emma

    SvarSlett
  14. Så utrolig stilig med dynetrekket som duk! :D

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger