Mitt kreative rom

7.25.2012

del to, for jeg sa jo det kom en del til:)
Jeg var nemlig innom Nordisk Rom og Muuto lampen
som jeg har ønsket meg lenge fikk bli med meg hjem. Jeg synes
egentlig alltid det er tøft med noen gule glimt her og der.
Bordet kjøpte vi til vår første leilighet og siden har det støvet
ned div steder.. Vi (jeg) fant derfor ut at jeg heller kan bruke det som
arbeidsbord selv om det er litt over the top til den bruken:)
Et par Eames med stålbein skal jeg også ha her nede.
Skapet eller hva jeg skal kalle det får jeg en del 
spørsmål om, det er fra PS serien
til IKEA og det jobbet jeg i et år med å 
få tak i<:)

Ha en super dag!


5 kommentarer:

  1. Fantastisk fin blogg du har.Har kost meg med masse herlig inspirasjon.Ha en riktig fin onsdag
    mvh Heidi

    SvarSlett
  2. Så fint - da er det bare å la kreativiteten få boble over... Flott skap også!
    Her holder vi på å lage arbeidsplass i det gamle grisehuset - blir både butikk og kontor.
    Ha en super dag!
    Anna

    SvarSlett
  3. UTROLIG FINT!! :) Alt sammen!
    Har akkurat skaffet meg en lik lampe - GUL! Liker!

    God helg, knallfin blogg du har.

    Mari

    SvarSlett
  4. Hei:) Vet du hva skapet heter?

    SvarSlett
  5. Det heter PS sinka men det er gått ut av produksjon...

    Beste hilsen,

    Tonje

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger