Sommerminner

7.27.2012

 

Ha en super fredag!

8 kommentarer:

  1. Så flott sommerminne,nydelig bilde:)
    Ei god helg til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Et helt nydelig bilde! Sommer lang veg!♥
    Ha en goooood helg.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  3. Vakkert!! Man kan leve lenge på herlig sommerminner :) I den dårlige sommeren vi har hatt her hjemme, har jeg "levd" på minnene fra den fantastiske ferien vi hadde til Miami Beach i påsken :) Ha en fabelaktig fredag :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Så nydelig sommerprinsesse du har! Må få takke deg for tips om hjerteblusen, forresten, tror kanskje jeg har glemt det i alt ;) Siden budsjettet er noe skrapet grunnet storinnkjøp av prematurklær, drømmer jeg om at den skal komme på salg ;)var selvsagt oppe og kikket.

    Må samtidig spørre deg om hvor den nye interiørbutikken er? Send meg gjerne en PM på facebook. Fant den ikke jeg da, og ser at du er innom rett som det er ;) Vet du om de har Eames DSR stolene?

    God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde av en nydelig frøken :)
    Så kjekt å endelig titte innom deg igjen og jeg har kost meg med de kjekke innleggene under her!
    Nydelig kontor og nydelig i stuen :)
    Nyt sommeren videre.
    Klem May Helen

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger