Kveldskos

8.01.2012

Regn ute, stearinlys inne.
Nå kan høsten bare snike seg på:)

Fin kveld!

11 kommentarer:

  1. Ja, det er kos med levende lys, men høsten trenger ikke å komme helt ennå. Føler at sommeren ikke har vært her ennå...

    Snakket om det på jobben i dag, noen som faktisk ble glad da jeg nevnte at i dag er det bare 4 mnd til advent. Jeg som synes at det ikker er så lenge siden jeg telte ned til våren..

    Jaja, vi får bare gjøre det beste av det, kose oss inne med levende lys og innesysler.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Veldig koselige lys, men jeg er heller ikke klar for høsten enda. Til tross for at vi har hatt en helt nydelig vår, vil jeg gjerne holde på sommeren litt til ;)

    SvarSlett
  3. Så koselige lys,gir såå flott stemning og rart at vi allerede er i august,tida går veldig fort...
    Håper vi får ein flott høst iallefall:)
    Klem

    SvarSlett
  4. Her er det og blitt litt høststemning inne om kveldene nå ♥
    Masse herlige lys er på i dag:)
    De er så herlige de lyktene du lager... :)

    SvarSlett
  5. I am very curious how you made this. Can you tell me in English? Love it!!

    Lisanne
    lisannevandeklift@hotmail.com

    SvarSlett
  6. Så utrolig vakre Tonje! Jeg bare MÅÅÅ ha slike :)

    SvarSlett
  7. Nydelige lyslykter, du lager så mye fint ! : )
    ..nå så jeg nettopp at du hadde ett sort/hvitt innlegg i går, det har jeg i dag!
    Deilig å rense ut litt før høsten synes jeg,
    og sort og hvitt tror jeg aldri jeg går lei : )

    Ha en fin dag, KLEM

    SvarSlett
  8. Nydelige lyslykter, du lager så mye fint ! : )
    ..nå så jeg nettopp at du hadde ett sort/hvitt innlegg i går, det har jeg i dag!
    Deilig å rense ut litt før høsten synes jeg,
    og sort og hvitt tror jeg aldri jeg går lei : )

    Ha en fin dag, KLEM

    SvarSlett
  9. Nydelige lykter! Ønsker meg også et kurs i hvordan du lager ting. Ser veldig gøy ut!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger