Litt bilder fra stuen

8.05.2012



Det er en stund siden tror jeg:)

Ha en deilig søndag!

17 kommentarer:

  1. Så utrolig fint dere har det!

    SvarSlett
  2. For ei herlig stue! Jeg har også begynt å dekorere mer og mer med svart hvitt, det er en veldig fin kombinasjon :)

    SvarSlett
  3. Vakkert! Du har så fin stil!

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  4. jøsss du har det så fint :)
    har lest meg gjennom mangen innlegg.

    henriette

    fin søndag til deg.

    SvarSlett
  5. You have such beautiful lamp hanging! It's on my wishlist :-)

    Happy Sunday!

    SvarSlett
  6. Hei Tonje:)
    Kjempestilige bilder!
    Utrolig fin stue dere har;)
    Fin søndag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så utrolig fint, elsker lampen deres, den var tøff, hvor er den fra ? Sort/hvit er så rent og pent :) liker det!

    klem Mari

    SvarSlett
  8. Lekkert lekkert lekkert. Sukk! :)

    SvarSlett
  9. For en helt utrolig fin stue!! Drømme seg bort, vil også ha det slikt ;)

    Ha en fortsatt fin fin søndagskveld!
    Julie

    SvarSlett
  10. Nyydelig!
    Herligste dagslyset, og utsikten ser det ut som : )

    Fortsatt fin søndag til deg
    KLEM

    SvarSlett
  11. Lyst, lekkert og spennende detaljer:) Tror jeg snart kommer på besøk:))
    Snakkes, klem:)

    SvarSlett
  12. Rålekker stue altså!:)

    ..og du sååå deilige de vårrullene under her så ut! Det må jeg prøve meg på en dag:)

    ..ferdinand ja...*ler* Ja, katten er altså døpt etter oksen ferdinand som ville snuse på blomstene, for katten elsker nemlig å snuse på gress og blomster*ler* Var ikke så poppis navn på barn på den tiden jeg fikk han, han er 11 år ca...men i ettertid dukker det opp fine ferdinand-barn både her og der:)

    Ønsker deg en flott uke!
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  13. Hi Tonje,
    I love your blog and I love your home. It´s stunning. I follow you on instagram and now here, too.
    Hugs Tanja (amtolula)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger