Malimo ♥

8.22.2012


Lykt jeg har laget til minne om lille Wilma.
Sender den største klemmen til deg i dag!

Tenker på dere og tenner lys ♥ 

Den dag kjem aldri at eg deg gløymer,
for um eg søver, eg um deg drøymer.
Um nott og dag er du like nær,
og best eg ser deg når myrkt det er.

Du leikar kringom meg der eg vankar.
Eg høyrer deg når mitt hjarta bankar.
Du støtt meg fylgjer på ferdi mi,
som skuggen gjeng etter soli si.

Når nokon kjem og i klinka rykkjer,
d’er du som kjem inn til meg, eg tykkjer:
Eg sprett frå stolen og vil meg té,
men snart eg sig atter ende ned.

Når vinden lint uti lauvet ruslar,
eg trur d’er du som gjeng der og tuslar!
Når sumt der burte eg ser seg snu,
eg kvekk og trur det må vera du.

I kvar som gjeng og som rid og køyrer,
d’er deg eg ser; deg i alt eg høyrer:
I song og fløyte- og felelåt,
men endå best i min eigen gråt.

Aasmund Olavson Vinje

13 kommentarer:

  1. Nydelig lykt og vakkert dikt

    klem Benedicte

    SvarSlett
  2. Nydelig lykt, nydelig dikt og flott innlegg ♥ En klem til deg og Malimo:)

    SvarSlett
  3. Ååå, så fantastisk koselig gjort av deg :)
    Husker godt da jeg oppdaget bloggen til malimo, da jeg selv ikke blogget..og plutselig så hva som hadde skjedd med Wilma..uff, helt forferdelig!!

    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  4. Det diktet kjente jeg innerst i hjerterota gitt! Nydelig men akk så trist....

    SvarSlett
  5. Vakkert dikt og vakkert innlegg.

    Klem fra Jijji

    SvarSlett
  6. Du er nydelig Tonje, på alle måter.
    Vakkert dikt, og vakker lykt til minne om Wilma.

    God klem : )

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Nydelig dikt og vakker lampe til minne om lille Wilma ♥ Det var med tårer i øynene jeg leste innlegget til Malimo i dag :-(

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  9. Et trist, men vakkert innlegg!! Man kan vel aldri forestille seg hvordan det er å miste et barn. Men jeg var nær ved å miste begge mine ved fødselen, så jeg har kjent på den redselen. Og det diktet av Vinje er et av de vakreste jeg vet! Klemmer

    SvarSlett
  10. for en nydelig lykt... og diktet treffer akkurat der det skal. Tårene renner...

    Klem

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger