Merking av klær på min måte.

8.27.2012

Dette er altså måten jeg merker tøy på, med stempel og tekstilfarger
Jeg kom på ideen da Emilie skulle begynne i barnehagen
jeg hadde hørt så mange historier om lapper
som falt av i vask osv.  Dette funker helt supert 
for oss. Ikke faller det av i vask heller.
(Stempel er skarpt men gjort uskarpt av meg.)
Ellers synes jeg det er koselig å applikere
litt på barna sine klær også.
Spesielt i begynnelsen
av barnehageåret:)

Jeg ønsker deg en
super start
på uken! 

Edit: Det finnes tre forskjellige tekstilfarger sort, rød og blå.

11 kommentarer:

  1. Så lurt og ikke minst stilig! Det er herved notert =)
    Ha en fin dag!

    -Ingeborg-

    SvarSlett
  2. Det var mye mer stilig enn disse merkelappene ja. Men får man tak i flere farger enn sort f.eks?

    Ønsker deg en flott ukesstart.
    klem klem

    SvarSlett
  3. Jeg var jo så heldig å vinne et stempel i giveaway hos deg for lenge siden og det er helt supert! Problemet er bare det at den ikke merker tøyet av seg selv... Jeg må fremdeles gjøre det så jeg er og blir en dårlig merke-mamma... ;) Men nytt barnehageår, nye muligheter. ;)

    Fin ny uke til deg.
    Klem

    SvarSlett
  4. Så utruligt lurt,kjempe enkelt og samtidigt fint:)
    Har aldri sett slikt stempel før,fekk veldig lyst på et slik:)
    Fin ny veke til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så lurt:)
    Og så skjønnn sky på genseren ♥

    SvarSlett
  6. veldig lurt,veldig stilig og veldig praktisk for barnehagen deres!!!;)

    SvarSlett
  7. Lur ide- skal jammen prøves:)

    SvarSlett
  8. For en utrolig god idé : )
    Blir raskt lei av å stryke på lapper..
    ikke er det noe fint eller!

    Takk for tips : )

    God klem til deg
    E

    SvarSlett
  9. Så kult og dekorativt :) Takk for godt tips!

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger