God kvelden

10.07.2012


Fra stuen.
Innom for å ønske deg en fin kveld!

8 kommentarer:

  1. Nydelig! Jeg sikler så på teppet på ikea, men de blir utsolgt med det samme de får inn noen .. Jjaa, håper de får de inn igjen snart!

    Fin kveld søte!

    KLEM

    SvarSlett
  2. Love it! Alle de kule detaljer og den stilig lampe!

    Ha en fint uke deg også.
    Jeg ha en give-away i min blog, kom å være med!

    SvarSlett
  3. Stilig! :) Bildene fra kjøkkenet lengre ned var forresten helt nydelige. Fin kveld til deg, klem

    SvarSlett
  4. Å.... utrolig flott :)

    Ønsker meg og det teppet fra ikea!

    Ønsker deg en herlig søndag :) Vi har hatt en herlig helg på hytta :) Tilbake til hverdagen i morgen :)

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei du:)

    Takk for sist!
    (jeg forsvant litt med en hel gjeng med blggdamer som tok turen for å se etter alle de andre, men som vi ikke fant!..) Uansett veldig kjekt å samle alle de kjekke bloggdamene! Håper det ikke blir så lenge til neste gang:) Digger lampen din-og resten av stua!

    Klem

    SvarSlett
  6. Kvelden MÅ jo bli fin i den fiiine stuen:))

    SvarSlett
  7. Stilsikkert som vanlig,- æ digga den stua di!! STOR klæm fra mæ :-))

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥

 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger