søndag 14. oktober 2012

12 Søndag og SOL..

Ønsker deg en super dag!



12 kommentarer:

litt-linda sa...

Jeg skjønner jeg bor på feil sted ;)
Ha en fin dag!

Linda

TreToEn sa...

Sol her og, men kaldt, brrrrr...
Fine bilder Tonje!

Fin søndag til deg

Klem

Blåbærtua sa...

Sol her og dom nytes ute på terassen:)nydelige bilder:)
Ein fin søndag til deg;)

expojippi sa...

Så herlige bilder!! Vasen er rålekker, blomstene fantastiske, og bakgrunnen inspirerende!

Tusen takk!
Jippikos; Ane

Har en drøm... sa...

Happy sunday!!
Enjoy ♥
Flotte bilder:)

Mari Grøndahl sa...

Nydelige bilder, og en god søndag til deg også!
Hvor er den fine plakaten med korset på fra ?
Den er herlig!

klem Mari

Vilmelinas liv - Ellen-Marie sa...

For et fint solbilde! Håper du hadde en fin dag !
klem

Jorid // noepahjertet.com sa...

God søndagskveld til deg fra meg! <3

Maris Interiør sa...

Stilige Bilder... Hilsen om god søndagskveld fra regnet i Vestfold;)

Monica/ Twist sa...

Så fine bilder og flott blogg! Her kan jeg kose meg lenge! Jeg legger deg inn på min bloglove, så jeg enkelt kan følge deg videre!

Miriam Lilliana - Novemberbarn sa...

Deilig med sol! Ha en fin ny uke :-)

Melissa sa...

I love these photos. They play off one another nicely.

<3 Melissa
wildflwrchild.blogspot.com

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥