søndag 25. november 2012

60 Photowall



Vi har fått ny gang, ingeniøren (den flinkeste) har igjen
vist at han duger til det meste!
Om noen trenger råd fikk jeg ikke være der
da han holdt på, men jeg lusket litt og jeg tror
laseren han brukte var en lur ting + at må jo tenke litt
mtp at trærene skal passe slik at det blir hele
trær i skjøten..

Vi er veldig fornøyd med det grafiske rene uttrykket.
Tapeten finner du hos Photowall.
Den heter Spruce White.

Om du legger igjen en kommentar under innlegget her
har jeg en rull til en heldig leser.
Alle kan delta.

 Lykke til!!!

60 kommentarer:

Nennes sa...

Så tøft :)
Bra med flinke menn noen ganger...
:)
Ha en flott søndag!

Klem

i mitt lille rekkehus sa...

Så utrolig flott det ble! Du har en flink mann:-) Fin sønd til deg!

Min Stil sa...

Kjempestilig!! kjekt med flinke mannfolk ;)
Håper du får en fin fin søndag!

Pure Surface sa...

For en fin tapet;)

Christina sa...

Utrolig kult!!

Susanne /Hus på Rophus sa...

Å, det ble sikkelig stiligt!
Den tapeten er så kul!
Ha en flott søndag:-)

TreToEn sa...

Så kult :)

Flisan sa...

Wow! så stilig! elsker uttrykket og tapeten så klart:-)
Det er godt vi har flinke menn som kan hjelpe til med alt interiøret som vi ønsker oss:-)
fin søndag til deg !

Lill Therese sa...

Det ble knallstilig! Litt vinterstemning i grunnen :)

Linn Susanne sa...

Knallstilig! Og for en herlig liten tass som er på veg inn i " skogen" :-)

Fru Kongle sa...

DEN vil jeg ha på min vegg! Superfin!

Rikke Brams sa...

Det er så fint! Sikke en skøn give away - jeg bliver nødt til at deltage :-)

Rikke Brams sa...

Det er så fint! Sikke en skøn give away - jeg bliver nødt til at deltage :-)

Blåbærtua sa...

Så utrulig fine den tapeten:)vakre bilder!
Fine søndag til deg!
Klem

Lillelykke.com sa...

What a great give away! If you read my blog you'll ser that I've just posted something about this wallpaper. Aling the lines of 'I want it!'. Not sure if the give away is international but I'd happely pay for shipping costs.

Skrinet mitt. sa...

Kjempefint !!!

Bolettes hus sa...

Den tapeten ville det være gøy å ha!!! digger den,- og puta!!!!!
Klem

Monica sa...

Kanonflott :)

Monica_22048@hotmail.com

HFin sa...

Utrolig stilig tapet :-)

Ingrid - Misje lys og Misje varme sa...

Kanontøft!
Alt eg har å seie! Og ein ekstra rull kan gjerne kome heim til meg!

Klemmert, Ingrid

Høytrykk sa...

Så fint! Stilig tapet som jeg lett kunne ha funnet en plass til her.

idha sa...

Vill också ha granar på väggen! Jättefint!

idha sa...

Vill också ha granar på väggen! Jättefint!

Har en drøm... sa...

Det ble knallbraa!!
Skulle gjerne hatt en rull med den fine der ja:) Så jeg henger meg på:)

Fru Andersen sa...

Utrolig kult! Digger tapeten, kunne gjerne tenke meg en rull, hihi ;-) LEKRE bilder!

Ha en fin søndagskveld videre!

Miranda sa...

Great give-away! I'd like to take part! ...if this give-away is also for Dutchies? :)

i Vinduskarmen sa...

Herlig tapet! Vet akkurat hvor jeg skal ha den! :-)
Ha en finfin kveld!

Petra sa...

Hej! Så fint! Den hade passat fint hos mig!

Kram!
Petra

Ida sa...

Knallfint! Jeg elsker det mønsteret! Og vet definitivt hva jeg skulle brukt en rull til..!!!!
Du har så vanvittig god smak!
Beste klemmer fra Ida

Precious Home sa...

Stilig!

Ha en fin kveld!

Fra huset i svingen sa...

Stilig, jeg er gjerne med på trekning :)

Klem Karianne

Fargebarn sa...

superfint og magiske bilder. Jeg kunne gjerne tenkt meg en rull :)

cathrine - trettien [31] sa...

Det ble jo dritkult!!

lenapenas-verden sa...

Knall fin tapet, fine bilder og fin blogg..må bare bli følger og stikke innom igjen da :)

K sa...

I'm taking part if this is also for foreign readers! This wallpaper is definitely on my wish list!!!

Pink lady sa...

Ohoi! Så tøft!

Jeg blir gjerne med! :)

Joanna Rokowska sa...

Jag älskar dessa bilder med träd tapeten:)

KROnPRINSESSENE sa...

Så stilig å ha den tapeten i gangen ;)
Som å være i skogen før en går ut og omvendt hi, hi.
Flinke menn er godt å ha!
Krysser fingrene for vinnerlykke ;) Så snill du er som gir bort...
Klem May Helen

tonje boganes sa...

Fint!!
Vil veldig gjerne være med på trekningen:) og håper jeg er heldig og vinner:)
Ønsker deg en fin søndagskveld
Klem Tonje

Anonym sa...

Veldig veldig gjerne vil jeg vinne!!

Beste hilsen,

Lene K

Vigdis sa...

Det ble lekkert! Det hadde gjort seg med den i ene gangen vår og ;)

Vigdis sa...

Det ble lekkert! Det hadde gjort seg med den i ene gangen vår og ;)

Johanna K. sa...

I want, I want!!! <3

Elisabeth sa...

Supertøft! Jeg har jobbet en stund med å overtale mannen til denne tapeten til kontoret, men han er ikke overbevist dessverre.. Men kanskje om jeg vinner en rull så kan jeg klare det! Ellers kan det bli et tøft bilde da :)
Mvh Elisabeth
Elisabethlund@email.com

Anonym sa...

Hei ;)

Så fin tapet da!!

Hadde vært flott å vinne den du :)

-Frøydis
fvskregelid@gmail.com

Anonym sa...

Ser kjempefint ut!

Marie Elise
hvitlykke@gmail.com

June sa...

Kjempestilig! :) Jeg prøver lykken!
Klem June

Marita sa...

Skikkelig stilig tapet :) ha en finfin dag :)

Ingrid sa...

Krysser alt jeg har, for tapeten er virkelig superfiin!

Banebakken sa...

ÅH, det tapetet er så NYDELIG!!!
Sikler virkelig etter den..
: )

Ha ei fin uke!

Klem,
Maria.

loppelilla sa...

Slenger meg..superfin tapet:))

Anonym sa...

Tøff tapet!
Ingenørar kan brukast til så mangt .. :)

Helsing Hanne

Bodil K sa...

Sååå lekker tapet.. Passer perfekt hos meg (også ;))...

BO sa...

Pick me pick me pick me!!!
Smaaaaaske frå Bodil BO

BO sa...

Pick me pick me pick me!!!
Smaaaaaske frå Bodil BO

Kristine sa...

Så fin! Den kunne eg funne ein plass til!:)

kristine_vad@yahoo.no

LykkeLee♔ sa...

oh my god!fantastisk kul tapet.først tenkte eg love.så tenkte eg too much? men nei. den er dr*t kul!!!

tror barnerom hadde vært kul med den.har jo puta...

Emma - Från min sida sett sa...

SÅ fantastiskt fin den är! Den skulle passa perfekt in här hemma i vår Eliahs rum:)

Kramar Emma

MrsRachel sa...

Fantastisk fiiiin tapet: jJeg har. Allerede sett meg ut at lilleputt skal få en vegg med denne tapeten på rommet sitt;)krysser fingre og tær

Silje sa...

Å, ja!
Den ønsker jeg meg!

Krysser fingre og tær!
Klem fra Silje

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥