Butikkglimt fra Bertha_

12.19.2012




Fra en av mine favoritter i Bergen, ja for nye Bertha_
ligger i sentrumskjernen.

Jeg trodde jeg var kommet til en liten snopebutikk i London 
da jeg besøkte butikken på åpningsdagen.
OG for all del jeg har vært der
mange ganger etter det:)

Her har hun funnet noe for en hver, pompoms, alt for
fine barne klær fra bla. ilovegorgeous, skjønne 
Nesting dolls fra Stodio Matryoska, 
de morsomme hundene til Lisa Bengtsson,
Make your own banner kits, og ikke minst
lampen jeg har i stuen  som så mange 
spør om fra 

Lykke til med ny butikk Hege


4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Så gøy at de har kom til sentrum. Jeg kan kanskje må en tur innom i morgen.


    Juleklem,
    Vicky

    SvarSlett
  3. Oj, har de åpnet i sentrum? Det var jeg ikke klar over.. da må jeg ta meg en tur neste gang.. hvor i byen ligger de?

    Nydelige bilder.. og nydelig butikk!
    De har ALT jeg ønsker meg, og mere til :)

    Klem

    SvarSlett
  4. En utrolig fin butikk, men skummel for lommeboka ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥

 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger