søndag 2. desember 2012

3 V.e.n.t.e.t.i.d....



....ventetiden er her. 


En tid fylt av forventninger, spenning og glede for mange.
Men kanskje også den tiden på året som er fylt 
med mest delte følelser også.
Da tenker jeg på;
Usikkerhet, utrygghet, ensomhet, tristhet, krangling,
pengejag og for mye alkohol.
Ja, listen kunne nok forsatt
langt lenger en dette..

Jeg tenker mye på de som ikke har det godt i 
denne tiden... Spesielt BARNA. Jeg skulle inderlig ønske jeg kunne
gi en god klem til hver og en av dem.. og
fikse alt så alt var bra for alle..
Jeg kom over organisasjonen
for noen år siden,
en organisasjon som gjør masse bra for barna,
og for at voksne kan hjelpe barna.
De deler veldig god info og holder gode foredrag.
De har også åpnet siden Gode foreldre.
De gjør mye bra for barn som ikke
har så bra.
En god oppdatert facbook side har de også.


Ønsker deg en god adventstid!

3 kommentarer:

Katrine sa...

<3 <3 <3

Elisabeth sa...

Nydelig Tonje <3
Det gjør vondt i hjertet at ikke alle
barn har det like godt..

God søndagskveld, og en fin førjulstid
ønsker jeg deg : )
KLEM

Maskinistfrua sa...

Godt skrevet. Man føler seg ofte maktesløs i slike utfordringer. Hva kan jeg egentlig gjøre? Takk for tips, inn dit vil jeg gå å lese ♥ Riktig god advent til deg og dine

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥