Black & white

1.02.2013




Litt sort hvitt har lurt seg inn hvor lillemor sover.
Bamsene fra Lucky Boy Sunday er
en hit hos liten og stor her
i huset.

Jeg er en stor fan wallstickers, de kan gjøre så mye med et
rom uten at det trengs store ressurser når man
vil fornye. Her har jeg laget en vimpelrekke 
bak sengen til lillemor hvor jeg bruker
Penna fra Granit til å skrive på.
Den tørkes bare av med en våt klut.

Om du vil vinne en valgfri wallsticker kan du
vinne 50 $ hos URBAN WALLS.
Legg igjen en kommentar under
innlegget og fortell gjerne hva du ønsker deg!
Leave a comment an win a 50 $ wallsticker from
What is your favorite?

Vinner trekkes på søndag!


15 kommentarer:

  1. Så gøy! Jeg har en give-away fra urban walls i min blog :) men delta gjerne på din! Jeg ønsker meg deres nye plus sing :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Herlig give away da! Prøver derfor lykken ;)
    Bubble boy hadde passet fint til det nye barnerommet!

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  3. å så kjekt! Alltid kjekt å prøve lykken, jeg krysser fingrene for House Rules eller yot are my sunshine ♥ Likte vimpelrekken din veldig godt, utrolig stilig..

    SvarSlett
  4. Jeg prøver lykken :-)
    Ønsker meg sånn man kan skrive på!

    SvarSlett
  5. Prøver lykken her hos deg :-)
    Ønsker meg "I dette hus"

    SvarSlett
  6. What a great give-away! I would love to participate. The decals are great and I really like the chalkboard decals. But my favorite is the world map.
    Love from Holland.

    SvarSlett
  7. Min favoritt er In this house we do.... :-)
    Ha et riktig godt nytt år! :-)

    SvarSlett
  8. Så herlig på barnerommet!!
    ELsker det pleddet:))

    Hos Urbanwall er min absolutte favoritt "House Roules", men det er veldig mye annet kult der og:))

    Ha en fin fin kveld:))

    SvarSlett
  9. Herleg rom og døy give away! Ynskjer meg eit World Map : )

    SvarSlett
  10. Hei!

    Jeg ønsker meg "In this house we do..." wallstickeren. Perfekt til min nyoppussede gang :)

    Krysser fingrene!

    Ha en strålende dag.

    Kari

    SvarSlett
  11. ÅÅÅ det pleddet er så utrolig fint ! det står høyt på ønskelisten.
    Liker veldig bildene dine.
    snart ny uke, 2 uken i januar allerede, Tiden flyr.
    Klem

    SvarSlett
  12. ...og ja min favorit hos Urban Walls er House Rules !, helt klart.

    SvarSlett
  13. Vet ikke om jeg er for sent ute, men jeg elsker polka dots i gull som de har. Skulle gjerne hatt noen slike til frøkna sitt rom!!

    Hilsen Nina (nbsivertsen@hotmail.com)

    SvarSlett
  14. Min favoritt er house rules:)
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  15. For ein kjekk Give away! Sidan eg har favoritten House Rules, så trur eg at eg ønske meg "Love is.."

    Mvh Solveig HH

    solveig.hus@gmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥

 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger