Noe gammelt

1.27.2013


nytt har flyttet inn hos oss.

Bordet som stammer fra min mann sin familie har overtatt
plassen til det store fine glassbordet som er flyttet inn bak sofaen.
Der var det stor plass som vi ikke brukte til noe og glassbord
med små barn er vanskelig å holde... Det nye bordet falt jeg
for første gangen jeg så det for 6 år siden, og det blir en litt mer
intim stemning rundt det... Bonus er at det er identisk bredde og
høyde som det andre bordet så nå kan vi ha
20 stk på middag rundt samme bord om vi ønsker det...

Jeg er finalist hos NIB igjen og jeg er så veldig takknemlig om
de som liker bidraget mitt vil ta seg tid til å stemme på 
meg her.
Dette er bildet dere kan stemme på...

Ønsker deg en deilig søndag!

5 kommentarer:

  1. Lekkert! Bord med sjel spør du meg...

    Lykke til med finalen hos NIB

    Ha en fin søndag!

    SvarSlett
  2. Nydelig bord!! Love, love

    Grattis med finaleplass

    Klem

    SvarSlett
  3. Lekkert :)
    Skal stemme på deg jeg!
    Så koselig med noe gammel med historie.
    Pusen min trenger også den stemme,blir glad for all hjelp!
    ( innlegg på bloggen om det)

    Ha en flott dag.

    Klem :)

    SvarSlett
  4. i love your style!

    lots of love,
    sarah

    SvarSlett
  5. Wow... it looks amazing! Beautiful styling...

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til
å skrive noen ord her oss meg ♥

 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger