Nye gulv

4.07.2013


Her er det mange baller i luften for tiden. Vi skulle bare hatt
litt mer tid:)
Nå som våren står for døren har ingeniøren store hageplaner
så store at vi i løpet av påsken fikk
både gravemaskin og dumper på tunet..

Hendene mine er fremdeles alt annet enn
grønne, og jeg liker bedre å holde på 
inne. Gang, stue og kanskje
kjøkken skal få nye gulv og vi
tror vi faller på Douglas gran.
Det skal lutes og hvitsåpes.
Og jeg er SPENT har noen av
mine lesere erfaring?
Share it please!

Ha en deilig søndag!



4 kommentarer:

  1. Så deilig med slike prosjekter!!
    Blir nok veldig lekkert med det gulvet:))

    Ha en fin søndag ♥

    SvarSlett
  2. Det blir superfint, Tonje;) Passer nydelig hos dere, og det er et favoritt gulv her også...så gøy med nye planer! Ser ut som hvite gulv må vente litt til her. Mannen reiser mye, og jeg er ingen handy kvinne. Selv om det er bare maling av gulv, hehe. Min mann liker best og gjøre det selv, kan godt skjønne han;)

    SvarSlett
  3. Vi skal og legge gulv i disse dager.
    Vi endte opp med 18cm brede enstavs Boen. Husker ikke navnet på de, men er lys eik.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger