Julekalenderen

12.02.2013






Den samme som i fjor men i ny drakt. 
Det blir nok dette som brukes i årene som kommer.
Der er noe med å skape en tradisjon med ting som
er kjent, tenker jeg da.
Jeg hadde aldri hjemmelaget kalender,
men jeg husker min barndomsvenninne Elisabeth sin,
som om det var i går. 
Den var magisk, selv om den ikke var min en gang.

Det føles godt å skape nye tradisjoner  med min 
egen familie!

Her tegnet jeg først treet på en mdf plate, ingeniøren
skar det så ut med stikksagen.
I fjor sprayet jeg det i gull i år maltet jeg det i flere farger
før det ble sort:-)





7 kommentarer:

  1. En av de fineste julekalenderene jeg har sett. Kjempe lekker :)

    SvarSlett
  2. KJempefin:))
    Her i huset har vi hatt samme kalender hvert år, nettopp fpr og holde på tradisjonen:))

    Men i år er det slutt, litt godt, og litt trist:) Ungene er blitt store, så nå er det sjokoladekalender (blir aldri for stor for den, hihi) og FLAX kalender som gjelder:)

    SvarSlett
  3. stilig kalender, hadde egentlig tenkt å lage kalenderen selv i år men som vanlig fløy tiden ifra meg. Endte til slutt opp med å sette pakkene oppi Ferm Living kurven:-)

    SvarSlett
  4. Så stilig den ble!! Jeg vil også ha sånnen :) gøy¨å være innom deg- lengesiden og du ha fått det så lekkert

    SvarSlett
  5. nydelig ilde av my girl.. er det ramme med ilder i eller er det noe du har laget selv? Kjempekult!

    SvarSlett
  6. Tradisjoner er til for å holdes! Gleder meg til den dagen jeg forhåpentligvis er så heldig at jeg før lage slike fine tradisjoner med mine kommende søte små <3

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger