GUSTAVSBERG KONKURRANSE

3.19.2014

Hei!
Jes skal dele ut dette utrolig tøffe servantbatteriet
Jeg falt for designet med en gang og tenker vi skal ha det med
betongvasken i leiligheten på fjellet.

Dette har en verdi på kr 2324 og
kan bli ditt om du svarer på to enkle spørsmål.

PREMIE:
Coloric servantbatteri i valgfri farge.
For å vinne må du svare på to enkle spørsmål:
#1
Hvilket materiale er servantbatteriet Coloric laget av

(-Det er jo lov med hjelpemidler og svaret finner du HER)

#2

Hvilke Coloric servantbatteri farge ønskes og hvorfor?

svart, champagne, aluminium, blå eller rød?

Vinnerern trekkes torsdag 3 april:)!
OM DU HAR PROBLEMER MED Å LEGGE 
INN KOMMENTAR FRA MOBIL/NETTBRETT
SEND MEG SVARET PÅ MAIL:
tonje@ferdinand-motor.no




18 kommentarer:

  1. Det er laget av hardanodisert aluminium :)

    Jeg ønsker meg den i aluminiumsfarge! Har drømt om dette
    blandebatteriet lenge. Vi fikk nylig vannlekkasje hjemme, og må derfor
    pusse opp bad... Da det hadde passer perfekt når vi får det nye badet
    :-)



    PS. Takk for masse inspirasjon du gir oss som leser bloggen!!!

    Emilie

    SvarSlett

  2. Hei!

    Svarer her:

    Blandebatteriet er laget av hardanodisert aluminium.

    Vi ønsker oss det sorte blandebatteriet, har et bad (en tidskapsel) fra 1974 som står for tur!
    Nydelig blogg du har!

    Mvh Gry

    SvarSlett
  3. 1. hardanodisert aluminium.
    2. jeg ønsker meg et svart blandbatteri.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Aldri høyrd om hardanodisert aluminium før, men det var sikkert på tide, og det er velkomment i mitt hus!
    Eit SCHTILIG batteri som hadde passa perfekt på "pittelitledoen" vår som er under oppussing med lysegrå veggar, svart golv, og kvitt inventar. Eit svart eit hadde vore perfekt!
    Kryssar fingrar og tær og håpar eg har vinnarlukka!!!
    Mvh,
    Ingrid (ingridkmisje(at)gmail.com)

    SvarSlett
  5. De er laget av hardanodisert aluminium. 😊 og jeg vil ha en i champagne farge fordi da bli den perfekt uskydlig til å fornye vår master baderom!


    Klem Vicky

    SvarSlett
  6. Servantbatteriene er laget i hardanodisert aluminium.
    Jeg velger meg blå som blir en frisk og tøff farge opp mot badet som er i gråe fliser.

    SvarSlett
  7. Servantbatteriet er laga av hardanodisert aluminium .
    Eg kunne tenkt meg svart siden det liker eg godt og siden vi kjøpte et gammelt hus så trengs det sårt et nytt blandebatteri på desse gamle som er her.
    Svart og kvitt går mykje igjen hos meg så det hadde passa flott!

    Fine dag til deg:)

    SvarSlett
  8. Lekkert - rett og slett.
    Laget av Hardanodisert aluminium
    Ønsker meg aluminiumsfarge.
    Siljeab@hotmail.com

    SvarSlett
  9. ÅH! Wow, så lekker - denne hadde vært p e r f e k t til nyhuset!! ;)

    1: Servantbatteriene er laget i hardnodisert aluminium.
    2: Jeg kunne tenke meg sort ;)

    *krysser fingrene*

    SvarSlett
  10. Wow - de var superlekre! :)

    De passer så bra på det nye badet i min nye leilighet :)

    er superstolt og skal betale min aller første leilighet - all by myself :)

    Har spart opp egenkapital selv - (og det har tatt tid :) )og har ikke fått hjelp av familiemedlemmer.

    Så - ja - vil vinne... føler jeg fortjener det etter å ha spart på absolutt alt i flere år :)

    Men her er svarene:

    Svar 1: Hardanodisert aluminium
    Svar 2: hvilken farge.. hmm dette blir litt vanskelig da sort, aluminium og champagne - alle hadde passet inn i designen på mitt nye bad..

    Så jeg hadde blitt superhappy med either one! :)
    Kanskje aller helst "champagne" - hvis den er gylden. På de ulike bildene ser den litt mørkere ut..


    For hver dag er jo en strålende fest - og det hadde vært så nice å våkne opp hver morgen for å se på en slik :)



    Håper virkelig jeg vinner!

    mvh
    Cathrine

    SvarSlett
  11. Utrolig lekre!!
    Jeg syns den i champagne var aller finest, og kunne tenkt meg den på et sort bad!!
    Men siden vi ikke skal pusse opp badet, men gjerne kunne trengt en ny kran (og knaskje jeg da får lurt meg til en ny vask:)), så hadde nok Aluminium passet best hos oss:))

    Svaret på spørsmålet er:
    Servantbatteriene er laget i hardanodisert aluminium.

    Ha en fin fin kveld:)

    SvarSlett
  12. Batteriet er laga i hardanodisert aliminium. Vi ønsker oss svært så mykje eit i svart. Vi bygge nytt hus, med mykje eigeninnsats, og forsøk på lave utgifter der ein kan spare og eit fantastisk blandebatteri som dette hadde vore passa perfekt inn
    hindeneslaila@gmail.com

    SvarSlett
  13. Love it :)

    1. Hardanodisert aluminium
    2. Svart

    SvarSlett
  14. Disse var lekre!!
    1. Hardanodisert aluminium
    2. Aluminium

    SvarSlett
  15. Kjempelekre!!
    Det er laga av hardanodisert aluminium. Svart hadde vore perfekt! Ha ei nydeleg helg i solskinnet!

    SvarSlett
  16. 1. Hardanodisert aluminium
    2. Svart

    SvarSlett
  17. Falt fullstendig for disse lekre blandebatteriene :)))

    De er laget av hardanodisert aluminium

    Jeg synes champagnefargen er superlekker, og ønsker den om jeg er så heldig å vinne ;)
    Vi har 4 unge døtre i huset, og skal snart oppgradere badet i sokkelen til jentene - de kommer til å eeeelske den luksuriøse følelsen som designet og fargen gir!!

    Mvh Kristin
    kristinbratseth@gmail.com

    SvarSlett
  18. At this time our sleeping quarters were occupied by three or four females and a couple of the recently hatched young, beside Sola cartier replica and her youthful ward, myself, and Woola the hound. After they had retired for the night it was rolex datejust replica customary for the adults to carry on a desultory conversation for a short time before lapsing into sleep, and now that I could understand their language I was always a keen swiss replica watches listener, although I never proffered any remarks myself.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger