En litt annerledes

1.31.2015

 helg...

Ønsker dere en fin helg!

4 kommentarer:

  1. God bedring til deg<3 You made it!
    Jeg har panikk for å legges i narkose-hver vår lille angst:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var hovedgrunnen til at jeg ikke gjorde det før Lisette:-) Narkose er litt skumle saker det :-) God helg skjønne du! Klem

      Slett
  2. God bedring! Tok selv mandlene for 3 år siden, og kan skrive under på at de første dagene er det greit å bare være dopet og sove. Jeg drakk små slurker Litago med jordbærsmak og ellers litt saftis de første dagene (mellom nye doser piller og soving). Forsøkte meg på eplejuice på sykehuset noen timer etter operasjonen og trodde jeg utsatte meg selv for en ny en (uten narkose - det svei..). På dag 3 fikk jeg i meg en croissant - passe fet og skle glatt ned i minibiter. Tror det er det beste jeg har smakt noen gang! Uendelig deilig å vite at det går over, selv om det er vondt nå.

    SvarSlett
  3. huff og huff, masse god bedring. Skjønner godt angsten for narkose men du var tøff som gjorde det. håper du er oppe og går snart.

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger