Hverdagslykke

1.20.2015

Kaffe, ballonger fra helgens feiring, 
friske blomster og masse bøker som
skal leses.

Forrige uke begynte jeg på utdannelse i 
relasjonsterapi i Stavanger. 
Du kan lese mer om denne her 


De kommer heldigvis
til Bergen om to år, men jeg føler jeg har ingen tid
å miste så da blir det til at jeg pendler til Stavanger
1 gang i mnd fremover.
 
Jeg har så lyst å anbefale to bøker:
disse er skrevet av læreren min
Herdis Palsdottir.

Det blir nok gjerne litt skriverier om dette også fremover.

Ønsker deg en deilig tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Så spennende, høres ut som tema jeg kunne tenke meg å lese om. Digger bordet, stolene, lampen, ja rett og slett hele bildet :-)

    SvarSlett
  2. Wonderful! White! Pure!
    I love it.
    Lovely hugs
    Molly

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger