Årets gjestefotograf

4.22.2015

Jeg er en av seks utvalgte til å være en av årets gjestefotorgrafer
hos Interiør og boligmessen 15-18 oktober  2015.
Tema på messen er Handmade is the new black.
Da tenkte jeg disse lyktene jeg lager ville passe godt inn.

Jeg begynte å lage disse lyktene en kveld da jeg
satt å tenkte på mammen til lille Wilma, som forlot livet 
før hun fikk kjenne livet utenfor magen. Mammen til Wilma opplever jeg som
så god, og jeg syns hun  skriver så vakkert og skjørt om sorgen, 
gledene, livet, før og etter lille Wilma.
Jeg er vet hun har hjulpet mange som har vært i gjennom det samme.
Maili-mo bloggen finner du her. 

Min første hjertelykt. Jeg kaller de det for de er laget fra hjerte. Bilde fra Maili-mo








2 kommentarer:

  1. De er så nydelige, lyktene dine ♡

    Så kult med handmade-fokus, og enda kulere at du er gjestefotograf, gratulerer:))

    SvarSlett
  2. Takk for lyktene du har beriket hjemmet mitt og meg med. At de er fra hjertet - og til hjerte - er ikke vanskelig å kjenne. <3 :)

    SvarSlett


 

Forever Love © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger